A biztonság karjaiban

28 0 0
                                    

Este 7 óra vacsora után kaptam egy újabb levelet miben a szüleim választás elé állítottak. Miszerint döntsek,hogy kivel szeretnék élni a válás után.
Ennyi elég volt ahhoz elsírjam magam. A mai napon mindenki a Roxmortsban volt...kivéve engem a bűntetőmunka miatt. Azonnal rohantam a pince és az iroda felé. Igaz még csak 7 óra volt ...de nem érdekelt csak egy biztonságot nyújtó ölelésre volt szükségem.


Miután odaértem az iroda elé semmi kopogás vsak berontottam.
Perselus felállt és már szóra nyitotta volna a száját mikor meglátta a patakokban folyó könnyeimet.
-Mi történt? Kérdezte.
-Hosszú történet... Kezdtem bele és mire végére értem eltolt magától.. Mélyen a szemébe néztem és szinte elvesztem a fekete szempárokban. Kérdően néztem rá ..még csak az kell nekem,hogy még ő is a padlóra ejtsen.
De nem tette hanem csak állt és nézett nem tudtam mire vélni.
-Minden rendben lesz... Mondta
-De miért állítanak választás elé?
-Most össze vannak zavarodba a szüleid..várj egy kicsit mire lenyugszanak a kedélyek..és utána...
-Utána mi leszm...? Hmm? Akkor cikázhatok a két szülőm között... Mondhatom jó kis család...
-Jajj, Hermione mi lett a pozitív lényeddel?
-Elmerűlt a legmélyebb tengerben...és nem fog visszajönni!!
Erre újra könnyek gyűltek a szememben és meg sem tudtam őket állítani. Mire Perselus újra magához ölelt és elkezdte csókolgatni a nyakamat... Én meg csak sóhajtottam mikor megéreztem az ajkát a nyakamon a lélegzetét a bőrömön.
Aztán lassan simogatta a hátamat a derekamat és végül alányúlt a fenekemnek és megfordultunk és végül az asztalára ültetett.

Levédte az ajtót záró és hangszigetelő bűbájjal.
-Még nincs 8 óra!!Mondta mire én csak mosolyogtam. Most erre mit monjak kérdeztem magamtól.
-Szükségem volt rád ...nem bírtam.
-Értem...nos ha már itt vagy..
Óvatosan elkezdte simogatni és masszírozni a melleimet. Mire csak sóhajokkal tudtam válaszolni. Aztán levarázsolta rólunk a ruhát és rajtam csak az alsónemű volt rajtam. Csókolgatta a nyakamat,külcscsontomat még a mellkhasamat is. Eltelt pár perc mire már a csiklómat simogatta. Később az eggyik újját belém vezette az egyik uját nem kellet hozzá semmi nedv mert amúgy is nedves voltam az érintéseitől. Mire úgy gondolta kellően feltüzelt most ő következett és aztán együtt mozgott a velünk az asztal. Most nem tudtam ott aludni mivel holnap Hétfő...nagyszerű... De Perselus azt mondta,hogy ha leteszem a "RAVASZ"vizsgákat jobban megfogjuk ismerni egymást ...

A Professzor És Én Más Kérdés?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora