A folytatás

26 0 0
                                    

A vasárnap csendese telt el megírtam a házifeladataimat. Olyan hajnali 6 óra lehetett amikor visszatértem a klubhelységbe.
Reggel miután a fiúk is felkeltek lementünk reggelizni.
-Nos Hermione mi volt a bűntetőmunkán? Kérdezte Ron.
-Tényleg mit kellett csinálnod? Szólalt most meg Harry.
-Segítettem...dolgozatokat javítani!
Húztam ki büszkén magamat.
-Ez tartott 8órától...meddig is Hermione ?
-Asszem 11kor jöttem vissza... Muszáj volt hazudnom a fiúknak...mert csak nem mondhatom,hogy 8-reggel 6ig elvoltam... Akkor megkérdeznék hogy mi a fene tartott addig? Azt nem mondhatom el hogy Piton professzor a híres pincerém...(a fiúk szókincsével éltem) elvette az ártatlanságomat és utána az egész éjszakát végig szeretkeztük. Mire beértünk a Nagyterembe addigra már Perselus is ott volt a tanárok asztalánál és reggeli kávéjába mélyedve beszélgetett Mcgalagony professzorral.
Miután leültünk szokásos helyünkre a fiúk belekezdtek a Kviddics relytéjeinek megvitatására. Utána Ginnybe vetett hitem is szerte foszlott....mivel ő is beleszállt a relytéjek megtárgyalására.
Én pedig ösztönösen a tanári asztal felé néztem. Ott szembe találtam magam a fekete szempárokkal és éretem a pirultságot a arcomon...ahogy(szerintem) látta a pírt az arcomon felém küldött egy félmosoly én pedig visszamosolyogtam. A nap további része nyugalomban telt ....egészen 8 óráig...

A Professzor És Én Más Kérdés?Where stories live. Discover now