a professzor másik énje

77 4 0
                                    

A nevem Hermione Granger. Végzős vagyok a Roxfort Boszorkány és Varázsló Képző szakiskolában. A legjobb barátaim: Harry és Ron.
Velük "mindent" megbeszélek...kivéve egy dolgot....

Az egész egy pénteki Bájitaltan órán kezdődött. Nem tudtam nagyon oda figyelni mivel a szüleim el fognak válni... Minden tizenéves "vágya"... Szóval mióta megkaptam anyám levelét azóta nem nagyon tudok elaludni esténként. Ezért az órákon sem teljesítek tökéletesen. Szóval vissza az órára... Piton épp a csonforrasztó bájitalt magyarázta..vagy mit!

-miss.Granger!! Lenne oly szíves és koncentrálna az órámra?- Na tessék még csak ez kellett!! Kell neked elgondolkozni Hermione -mondat magamnak.
-Természetesen igen professzor... Elnézést!
- Nos nem elég Granger,hogy nem figyel de még a főzetet is elrontotta!! Pont maga? -ahogy ezt monda a hideg futkosott a hátamon..de nem úgy mint elsőben hanem...valahogy máshogy.
-GRANGER!!!-ordibált rám Piton...újra.!
-MÁR MEGINT NEM FIGYEL? 30 pont a Griffendéltől! És maga pedig este 8-kor jelentkezik a irodámban 1 hónap bűntetőmunka!!
-1 hónap?! Gondoltam magamban jól kezdődik ez az év is!! Garatulálhatsz magadnak Hermione..

Este a Griffendél-toronyban:

-1hónap? Kérdezte egyszerre Harry és Ron.
- Igen! Mintha nem lettetek volna ott...
Na mindegy elmegyek aludni! Jó éjt fiúk. -köszöntem el a fiúktól de a válasz megy sem várva már a prefektusi hálóban voltam.
Nem akart álom jönni a szememre .
Újra végig néztem a nap eseményeit...és Piton gyönyörű és vékony szájaira gondolva nyomott el végül az álom.

A Professzor És Én Más Kérdés?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora