Miután lekerült rólam az ingem pár perc alatt Piton végigmért. Elkezdte a melleimet masszírozni a melltartón keresztül. Nem akartam de akaratom ellenére is vágyakozva felsóhajtottam.
-Ahogy elnézem Hermione tetszik amit csinálok igaz?
-Igen...
Alig tudtam ezt is kimondani mert az ajaink összetapadtak,nyelveink vad táncot jártak...csak egy dologra tudtam gondolni Perseluszra és magamra. Miután levegő hiányában elváltunk ,magához ölelt én meg vissza. Aztán éreztem,hogy a melltartóm már az előttem még mindig térdelő férfi kezében köt ki.
-Csak azért öleltél meg,hogy levedd rólam mi? Mondtam huncut mosollyal az arcomon.
- Szerinted? Mondta felhúzott szemöldökkel.
Most már a mesztelen melleimmel játszadozott... A fellegekben voltam amikor hirtelen a keze lecsúszott a derekamra és most már a szoknyám zipzárját húzta le. Ekkor döbbentem csak rá...én még rohadtúl szűz vagyok...a szememben aggódás és félelem szikrái csillogtak. Valószínűleg meglátta. Ezért is kérdezett rá suttogva külde a szavakat a fülemhez a lélegzete még jobban feltüzelt.
-Valami baj van? Talán még nem voltál férfival ezen a téren.?
Kérdezte és most az ő szemében gyúltak meg az aggódás és a féltés szikrái.
-Nem! Nem voltam senkivel ezen a téren Perselus... Mondtam miközben végig simítottam a mesztelen mellkhasát.
-Akkor lehet,hogy nem ilyen kényelmetlen helyzetben kéne elvesztened!!
-Akkor hogyan? Kérdeztem de ő már az ölébe kapott én pedig ösztönösen a dereka köré fontam a lábaimat. Ekkor éreztem meg a feszülést a nadrágjában... Tudatosúlt bennem,hogy őrűlten kíván engem és én is kívánom őt.
-Mit szólnál ha bemennénk a nappaliba vagy a hálószobába? Mit szeretnél? Miután elmondta az ajkaink újjab csatába kezdetek. A levegő vételnyi szünetben mondtam...
-Melyik van közelebb?
-A hálószoba..akkor oda menjünk?
-Természetesen.
Már indultunk a hálóba de egy pillanatra Perselus megállt.
-Mi a baj ? Kérdeztem..
-Tényleg azt akarod,hogy én pont én vegyem el az ártatlanságod?
-Pontosan pont TE..Óvatosan ledobott az ágyra és most magát fetkőztette ki a nadrágjából. Ott állt egy szál alsóban előttem az a férfi aki 7 éven keresztűl pokollá tett a Bájitaltan órákat. Ennél nem is lehet jobb ez a bűntetőmunka. Gondoltam magamban...pedi lehet jobb is. Rámászott az ágyra és felettem volt egymás szemébe néztünk ez elégg bizalommal töltött el mindkettőnket. Lassan simogatta még a melleimet aztán végig húzta a kezét a hasamon és végül a derekamon ott egy aprócska akadályba ütközött...nem volt az más mint a bugyim széle. A keze rávándoeolt a szeméremdombomra aztán a csiklómra ezt mind az alsóneműn keresztül.
-Látszik nem nagyon foglalkozól a saját magad kielégítésével ha ennyitől már sóhajtozól. Mondta de közben nem hagyta abba a csiklóm izgatását.
-Ahh... Csak ennyit tudtam kihozni a hejzetből.
Mire észbe kaptam már az alsónemű sem volt rajtam... Tehát ott feküdtem Piton professzor ágyában mesztelenűl és ő engem elégít ki most már a nyelvével...
-Istenem....Ahhh.
És ebben a pillanatban elsűllyedtem a felhők között egy olyan kéj és vágy hullám söpört rajtam végig amit eddeig soha nem tapasztaltam.
-Úgy látszik kellően bemelegeTÜNK mind a ketten ..rátérhetünk a folytatásra nemde?
-Dehogy nem.. ..csak...
-Csak?...mi a baj?
-Kérlek Perselus óvatosan..
-Ígérem csak annyira fog fájni amennyire annak kell. Rendben?
-Rendben.
Akkor lehúzta magáról azt a kellemetlen és akadályozó ruhadarabot. Az egyik kezével a legérzékenyebb pontomat kényeztette...és lassan odarakta meredező szerszámát a hüvelyemhez és tényleg nagyon lassan behatolt.
Ézeztem a fájdalmat...
-Minden rendben van? Kérdezte a hangjában aggódalom volt felfedezhető.
-Mindjárt jobb lesz...szerintem egy kicsit folytadhatod..
-Folytathatom? Minden rendben lesz?
-Igen már nem is fáj..
-Akkor rendben ...És teljesen behatolt...
Ekkor már az önkontrollom egyenlő volt a nullával. A dereka köré fontam a lábaimat.
-Csináld ...Perselus kérlek!!! Mondta és eleget is tett a kérésemnek gyorsúlt a tempó és egyre közelebb kerüntünk a gyönyör tengeréhez....amikor
-PERSELUS.....AHHH....
Miután Perselus megérezte az orgazmusomat és az izmaim összeszorúlását ő is elélvezett...pár határozott lökés és mindketten már a nyugalom felhőjén pihentünk..30 perccel később
Perselus és én betakarózva feküdtünk az ágyban..mondjuk én csak a mellkhasán feküdtem.😊
-Hogy érzed magad?... Jött ki a hang a torkán miútán a lélegzete és a szívverése visszaállt a rendes ritmusba.
-Nagyszerűen! Miért kérdezed?
-Csak azért mert.... Ezt a mondatot nem tudta befejezni mivel követelni kezdtem az ajkait és a követelésem viszonzásra talált.
Miután elváltünk levegőért kapkodva folytattam amit elkezdett mondani.
-Csak azért mert azt hiszed megbánom...de biztosítalak affelől, hogy nem bánom meg hogy neked adtam a szüzességemet ...hidd el!!
-Elhiszem...és még valami....
-Igenm
-Szeretlek....!!
-Én is szeretlek!
-Jó éjt Hermione!!
-Remélem nem hiszed azt,hogy ennyivel betellek veled és a szeretkezéssel!!
-Hát mit szeretnélm
-Első sorban téged...újra és újra érezni akarlak magamban Perselus!!
-Valóban?
-Igen...kérlek!!
Aztán végül lezártuk az egymással való beszélgetést..... És az egész éjszaka csak egymásé voltunk ...újra és újra....
(Még jó hogy holnap vasárnap)😌
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Professzor És Én Más Kérdés?
FanficEgy lehetetlennek kinéző szerelem... Vajon több van a háttérben mint 1 hónap bűntetőmunka és tanár - diák kapcsolat? Majd minden kiderűl...