Part 2

66 4 0
                                    

Ik loop een verdieping naar boven en hoor dat er muziek aan gaat. "SHIT" roep ik, ik ren snel naar de plaatsen waar mijn moeder en zusje waarschijnlijk op me aan het wachten zijn..

Ik kom langs de bar waar ik mijn Ice-tea vandaan heb en de man met het perfecte blonde haar, steekt een middelvinger naar me op.

Ik kijk hem verward aan "PLEASE DON'T BE THAT MAD!" Schreeuw ik boos terwijl ik weg ren.

Terwijl ik half zwetend aan het rennen ben hoor ik de ober achter me "YOU LITTLE BITCH DON'T-" en toen was ik al bij het vak van mijn zusje en moeder.
________________________

Na het concert (die niet al te bad was) lopen we weg van de plekken
"Mam mag ik ga ff naar de WC!"
Ik kijk me moeder aan die een klein gebaar maakt door een knikje en een glimlach "ik zie je bij de auto! BYE".

Sophie- point of view
Okeh waar zijn de toiletten? Links... Rechts.... of is het een verdieping omlaag.? Ja omlaag Oke Uhm naar beneden dus... WACHT?? Nee dit klopt niet?? 
Tot mijn verbazing loop ik weer langs de ober met het perfecte haar ... waarom ben ik nog zo aardig over hem tho?!?

Okay ik kan maar beter aan hem vragen waar de wc is ik bedoel misschien kunnen we het uitpraten toch??

"Heyy" ...            hij reageerd niet !
"HELLOO?!"     Ja nu negeert ie mij....
"SIR?! SIR?!? PLEASE HELP"
Hij negeert me nog steeds JEEEZZZ      MENSEN KUNNEN BITCHES ZIJN AS F!

"Hi darling What do you wa-... Ow its you again... yeah no!"

(UHGG SKSKSK I CAN'T HANDLE HIM)!

"Okay so I wanna go to the bathroom ? Please " vroeg ik met de liefste stem ever

"UHGG all the Way downstairs! But like ALLL THE WAY! I mean like the lowest you can!
Go to the right! You Will see a picture of one direction! That is the bathroom!

__________________________

Okay Hi mensennn sorry mijn verhaal is tot nu toe niks maar geloof me het word echt leuk Hihi xx

OFF STAGEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu