POV- SOPHIE
Ik zit nu al een aantal uur aan de bar met layla.."EN ik was zo van JIJ GEROOTE LUL DAT JE DR BE-"
Ow God ze moet echt dr kop dicht houden.. ik ben VEELS te dronken om überhaupt te functioneren"Ik ga ff naar de wc"
Zeg ik voor layla haar zin heeft kunnen afmakenZe kijkt me vragend, arrogant en vies aan. Voordat ik weg was begint ze alweer vaag te praten tegen de man die naast haar zit.
Ik loop door de menigte heen en ben eindelijk bij de wc.
Ik sta in de rij voor de toiletten...
Ik heb pittig veel gedronken en ben erg duizelig en heb super veel buikpijn..Ik kijk op mijn telefoon hoe laat het is en zie eigenlijk niks staan..
"OWJ.. ja das hajndichgh" zeg ik langzaam dronken
"VJolgensmij is deese uitgevajllen.."
Zeg ik weer vaag
Tegen wie praat ik? (Nou tegen niemand dus gewoon tegen mezelf)"Ja honey.. ga je ooit nog of nie? Anders ga ik hoor! Ik mot ook nog"
Zegt een arrogant meisje tegen me"HOU JE BEK DICHT"
Zeg ik vaag"EWW YOU HOE"
Schreeuwt ze terug
Voordat ik ook maar iets heb kunnen terug zeggen voel ik een keiharde klap tegen me kop aanIk struikel langzaam omlaag en val op de grond..
Ik hoor mensen om me heen lachen..
"Auw.. auw auw auw godverdomme vieze bitch dat ze r is-Ik probeer op te staan maar dat gaat lastig, nadat het eindelijk is gelukt
Loop ik naar het dichtstbijzijnde meisje en probeer haar vol op dr muil te slaan(natuurlijk sla ik weer vol mis en beland ik in iemands armen..)
Hij of zij pakt me langzaam op
"Hee.. hee.. chill out man! Rustig rustig adem ff.."Zegt diegene tegen me..
Ik waggel langzaam naar een rustig plekje in de zaal en voel een warm iemand tegen me aan staan..
"Okay je moet gewoon hier blijven staan.. ik ben bij je.. doe rustig.."Zegt hij tegen me...
Help wie is dit wat doe ik.. wie ben ik?————
TADAA NIEUW VERHAAL..Dit is het begin van een geweldig verhaal😁😁
Xx s
JE LEEST
OFF STAGE
FanfictionWanneer Sophie(18) naar een concert moet van One Direction met haar zusje, ontmoet ze iemand die ze nog nooit eerder heeft gezien! Is het "truelove" zoals ze dat zeggen.. of is het "Just one time" ... Een vehaal met liefde,verdriet,woede,verlies e...