Part 3

68 5 0
                                    

Ik loop naar beneden en zie Inderdaad een bordje met "One Direction" hangen.
Ik probeer de deur open te maken maar dat gaat niet echt super soepel Ofzo.. dit is wat er gebeurde:

"COM ON!" Roep ik hard
"SERIEUS?!? IK ...IK BDL.. IK KAN Di-" en met een klein beetje trappen en een keiharde schop valt de deur open. "Pfff" zucht ik.

Ik loop naar binnen en kijk rustig om mij heen.

Links van mij staat een mooie met leer bekleedde bank, en rechts van mij "EEN XBOX?!" Roep ik..
"YEEZZ DIT IS DE COOLSTE WC EVER!"

En schuin tegenover de Xbox staan wat stoelen. Vijf om precies te zijn.

Op de 1e stoel staat "Harry"
Op de 2e stoel staat "Zayn"
Op de 3e stoel staat"Neil"
Op de 4e stoel staat "liam"
Op de 5e stoel staat"Louis"
Zeg ik zacht.

Voor dat ik ook maar even heb kunnen rondlopen hoor ik

"HELLO?!" "IS THERE SOMEONE?"
"H.H.HELLOO???"
Ik schrik op kijk om me heen en zie een half naakte man staan... 

"AAAAAHHHHHHH" schreeuw ik hard.
Ik kijk hem aan en hij zegt.. nou ja schreeuwt:
"OMYGOD OMYGOD I CANT I CANT I CANT AHHH GO GO GOO!!"

In een seconde van tijd pak ik de vaas die op tafel staat en gooi ik het tegen hem aan. (weet wel zeker dat het een man is namelijk)

Vervolgens probeer ik de deur van de wc open te maken maar die zit op slot.
Ik wurm me snel achter het gordijn in de hoop dat hij me niet heeft gezien.

Nadat het wat stiller is zie ik hem nog op de grond liggen...
"Hi.. Uhm.. I am sorry are you Ok?" Vraag ik zachtjes. Ik ga langzaam naar hem toe...

En voor ik het weet schiet het gordijn van de reling af en val ik vol op hem. Blijkbaar leeft hij nog want hij begon opeens vol te rollen en te schreeuwen met z'n hele lichaam. (In de hoop dat hij eruit komt.)

"OMG OMG OMG I AM SORRY PLEASE HELP HELPPP" schreeuw ik.

(Nooit gedacht dat ik met een man terwijl we samen in een gordijn vast gewikkeld zijn (tegen elkaar) over de grond van een meisjes wc zouden rollen maar Uhm Oke?)

We rollen maar heen en weer en proberen ons eruit te krijgen....

Precies wanneer ik eruit kan bots ik met m'n Domme kop tegen de glazen tafel die er staat en hoor het glas breken en langzaam over mijn hoofd glijden...

Het is stil.

OFF STAGEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu