"AGGH SHIT" schreeuw ik.
Ik sta op en wankel langzaam naar de met leer bekleedde bank. Ik ga er duizelig opzitten en kijk op.
Een lange slanke jongen komt naar me toe
"Gaat het? Ik weet niet wat je hier doet of wat je wil maar ik wil graag antwoord!"
Sophie- point of view
Hij is lief...
hij heeft een perfect lichaam en zijn lang gekrulde haar valt voor zijn perfect groene ogen.
PZ'n lippen bewegen maar ik heb niet door dat hij het tegen mij heeft.Ik bestudeer zijn lichaam, op zijn armen zijn tatoeages getekend. "Perfect!" Zeg ik zacht,
Jongen- point of view
Mag ik nu weten wie zij is?
Ik kijk om me heen en zie dat we een aardige ravage hebben gemaakt.. de tafel van glas is in stukken.
Het gordijn hangt eraf ... jesus wat heb ik gedaan!"Pleisters" zeg ik.. het meisje kijkt me bang en verdrietig aan!
"Shit Uhm Oke wacht" treuzel ik,ik pak de pleisters en geef er een paar aan haar, ook geeft ik haar mijn handdoek om het bloed te bedekken.
————————————————————
"Sorry het spijt me zo erg, echt Ow.... ! Ik dacht dat dit de wc is nou ja nee,"
"een ober uhggg die k*t ober' hij zei dat ik hierheen moest dus dat deed ik".
"Alleen ik was hier en ik vond het zo gaaf en toen jij en ik viel en en en het gordijn en toen jij en bloed en de tafel en de vaas en".......
er is een lange stilte..
Sophie- point of view
"Shhh stil maar, het komt goed"
Hij kijkt me lief aan..(Hoe de fuck is dit gebeurt?! Ik snap het niet meer..)
"Ik ben Sophie.. " zeg ik verlegen, op dit soort momenten is mijn gedachten 0,00000 % aan het denken.
"Hi Sophie, ik ben Harry v-"
"OMG jij bent van die band!"
(Owww shit wat dom dit waarom zag ik dat niet gelijk!!)"Uhm ja van de band ja Haha.. mag ik nu vragen wat je hier doet? Meestal komen hier geen meisjes.. of nou ja Uhm eigenlijk nooit."
"Ik dacht dat dit de wc was.. maar voor ik het wist lag ik met jou in het gordijn door de kamer te rollen, proberend eruit te komen..."
waarom is ze zo Sweet?
Sophie- point of view
Ik grinnik en kijk hem zachtjes aan"Wacht hoe kon je denken dat de wc hier was ik bedoe-"
"De ober' roep ik er snel doorheen"De wat?" Zegt Harry
"De ober" zeg ik vlug"hij zei dat ik helemaal naar beneden moest gaan dus Uhmm hier ben ik!! Surprise!"
Ik sta op en maak een klein dansje
"Yes, Uhm duidelijk laten we dit maar opruimen dit wordt m niet! Okay?"
Ik begin met opruimen, ik pak een bezem die in de hoek staat van de kamer en begin met vegen.———————
HEYY GUYS, hopelijk vinden jullie het al wat! Geloof me dit is pas het begin!Er komt echt veel meer aan en het wordt echt heel leuk ♡
ik ga proberen elke week vijf keer wat te schrijven maar ik weet niet zeker of het lukt in verband met vakanties ♡
Xxx me -s
JE LEEST
OFF STAGE
FanfictionWanneer Sophie(18) naar een concert moet van One Direction met haar zusje, ontmoet ze iemand die ze nog nooit eerder heeft gezien! Is het "truelove" zoals ze dat zeggen.. of is het "Just one time" ... Een vehaal met liefde,verdriet,woede,verlies e...