(Na ongeveer een half uur.. WOWW Wat zou me moeder wel niet denken?? Dat ik ben ontvoerd, opgegeten door een security guy of... of.... nahhh ze mist me vast niet)
Wanneer ik klaar ben met vegen, is Harry alles aan het recht zetten..
Ik kijk hem bewonderend aan...
Hij is zo... ja zo is hij! Weetjewel... gewoon zo... ja zo dus... Uhm... perfect!Door een seintje van Harry
ga ik op de stoel staan en probeer het gordijn weer vast te maken, Harry staat achter me om de stoel vast te houden.In een seconde van tijd waggel ik op de stoel en voel ik mezelf naar achter vallen.
"AAAHHH" schreeuw ik uit
Voor dat ik ook maar kon bewegen merk ik dat ik vol op Harry ben gevallen!
"OMG HET SPIJT ME! Ow ik ben ook zo'n kluns" terwijl ik probeer op te staan gaat de deur van de "wc" open..Een kleine blonde gast staat in de deuropening en daar achter volgen 3 jongens...
"OW MY LORD!!"
"HARREY!! WHAT YOU DOING?"
"OW NO WAY YOU CAN'T BE LIKE THAT HARROLD!"Hoor ik achter me,
ik sta snel op en draai me verschrikt om.
Harry staat op en ik kijk hem vol spanning aan..Zijn ogen worden groot en hij kijkt me snel. aan en dan weer naar de groep jongens...
"GUYS! Dit is niet wat het lijkt! Echt niet NO WAY' zo ben ik niet echt niet!"
Zegt Harry met een pleasend handgebaar.
"JA HARROLD! Het is wel vaker dat het niet zo is zoals het lijkt!
Zegt de kleine blonde gast met een iers accent, en probeert een beetje cool te bewegen...
"Maar zo was het ook bij Uhm Selena! He hee??? en, en en en en en ennn Uhmm... TAYLOR?!!! Toch!! maar ja hoor toch gaat hij ermee vando-""Hoe kun je...."
De gast met een rode broek aan en een blauw-wit streepjes shirt stapt naar voren en kijkt Harry zielig aan en praat door die blonde heen...
"Cmon quys, laat me het uitleggen!"
Harry maakt een gebaar met zijn hand dat ik moet zitten op de met leer bekleedde bank... dus zo volg ik
Ik kijk naar het groepje die daar staat te praten (o mijn god... het zijn die guys van One direction! Waarom merk ik dit soort shit niet!)
Louis- point of view
OIII,, Tuurlijk weet ik dat H. Het niet zo bedoelde!
Maar we kwamen binnen en ik zie Harry (met alleen een skinny jeans aan)
onder een meisje liggen!Dit kan ofcourse van alles betekenen!
Maar het gordijn lag eraf, De vaas was omgegooid
en de tafel was stuk!En dan nog de kleren van H. Die Lagen op de bank... wat moet ik anders denken?!
Niall- point of view
Waarom gebeurt dit nou weer
, precies wanneer ik lekker golf kan gaan kijken is de tv gesloopt...
Uhg jesusHarry- point of view
Why?
Ik kijk naar het meisje... ze is lief !
...
NOOO NO NO! SHUT UP H. !
C'mon je bent geen pedo ofzo!
Please ga je gedragen! En doe alsof je van niks weet!"IDK GALSS opeens kwam dit meisje en ging ze met dingen gooien!
Ik heb niks gedaan!Zegt H. Onschuldig
"WAT! Sorry hoor! Maar dit slaat nergens op!!" Schreeuw ik
WAT EEN K*T STREEK!
Eerst helemaal lief doen en nu gaat ie zeggen dat ik alles heb gedaan!
Wtf!
Waar om gebeurt dit shit altijd bij mij?!Zayn- point of view
Wait.. Vas happening???Liam- point of view
Ja... okay... Uhm dis awkward"SECURITY!"
Roept niall"WAT NEE IK HEB NIKS GEDAAN WAAR SLAAT DIT OP"
Schreeuw ik hard"Sorrry lady! Maar als Harry t zegt dan is t zoals t is!"
Zegt niall met een koppig stemmetjeAl snel komen 2 security guys naar me toe rennen en pakken ze allebei mijn handen super hard vast.
"HARRY?!"
Schreeuw ik hardIk word langzaam meegenomen door de security Guy uit de kamer...
ik kijk H. Aan... met de meest vieze vuile blik die er bestaatHij kijkt terug... maar dan met de meest onschuldige blik die er bestaat..
————————- ☆ ————————-
WOOP WOOOP!
685 woorden xx
Het word wat guys believe me xx
JE LEEST
OFF STAGE
FanfictionWanneer Sophie(18) naar een concert moet van One Direction met haar zusje, ontmoet ze iemand die ze nog nooit eerder heeft gezien! Is het "truelove" zoals ze dat zeggen.. of is het "Just one time" ... Een vehaal met liefde,verdriet,woede,verlies e...