Merhaba, ben yeni admin -eymen- ve bu ilk eleştirim! İlk eleştirimin olumlu olacağı konusunda size yemin edebilirim. Çünkü dostum hikayemendes beni büyüledi.
Aşağıya tanıtımı bırakarak başlayayım madem.Hikâyenin kapağı çok güzel. İnsanın dikkatini çekiyor ve merak edip tanıtımına baktırtıyor.
Tanıtım çok merak ettirici değil ama görünce kütüphaneye ekleme isteği doğuyor. Girişi kesinlikle yanstıyor. Hikaye bütünüyle bir uyum içinde! Bu benim gerçekten çok hoşuma gitti.
Kurguyu tam olarak anlamadım çünkü henüz bir bölümü var. Bu bir olumsuzluk değil, aksine gayet doğal. Cidden ne çıkacak merak ediyorum, takipte olacağım. Böylesine içli yazan birinden kötü bir şey beklenemez ama değil mi?
Ve ve ve anlatım! Ba-yıl-dım! Ellerine, kalemine, yüreğine sağlık. Kendini okutturuyorsun. Bazı kitapları merakla açıp dehşetle kapatıyorum çünkü her şey dikkat çekici olmasına rağmen anlatım kötü olunca olmuyor. Sen onlardan kesinlikle değilsin. Kitap bütünüyle iyi olduğu için yükseleceğini düşünüyorum. Bu anlatıma, bu hisse kimse dayanamaz dostum okurlar bu kitabı! Ben de peşinde olacağım. Aksi olursa merakıma ihanet etmiş olurum.
Yazım hatası neredeyse hiç görmedim.
Kısa mı oldu sanki? Eleştirelecek yanın neredeyse yok. Tanıtımı daha da ilgi çekici yaparsan her şey tastamam olacak. Dediğim gibi kurgu hakkında yorum yapamadım tek bölümü var diye. Seni bekliyorum. Umarım kıracak bir şey söylememişimdir. *-*
-eymen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BBT Eleştiri (Bardağın Boş Tarafı)
RandomBBT yani "Bardağın Boş Tarafı" İSTEK ALIMI KAPALI