12.BÖLÜM

4.9K 176 8
                                    

Instagram: _senaakaya_
MEDYA:ATEŞ

"Güzelim uyan hadi okula geç kalicaz bak"

"Ya ateş 5 dk daha ya nolur"

"Güzelim istersen gitmeyelim okula ama sonra bana kizicaksin"

Biranda yatakta doğruldum ve "okul. Geç kalmak. Eziyet. Ateş "diye hızlı hızlı kelimelerimi söyledim ve bu sayede uyanmış oldum.

"Eziyet?"

"Hani bugünden itibaren 1 hafta boyunca kölemsin ya onu diyordum öyle çıkmış ağzımdan "

"Melodi bu işin sonrasını düşün de öyle hareket et bence"

"Ama eğer sonrasını düşünürsem tadını çıkaramam neyse sen odamdan çık da ben giyinim"

"Açık giyinmek yok bak katil etme beni "

"Ya ateş şunun tadını çıkarmama izin ver bir ya çık hadi odamdan üzerimi giyincem"

"Sen bilirsin güzelim bol yumruklu bir gün geçer benim için hava hoş ben senin için söylüyordum "

Başımla onayladım ve elimle kış kışladım. Hemen dolabına yönelip piç gülüşü atıp kombinimi hazırlamaya başladım.

 Hemen dolabına yönelip piç gülüşü atıp kombinimi hazırlamaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MEDYA:MELODİ

Hava biraz soğuk olduğu için üzerime uzun kollu onun üzerine de uzun gömlek giydim ve önlerini açık bıraktım.

Hazirlanmam bittiğinde aşağıya indim. Ateş beste ve poyraz kahvaltı yapıyorlardı. Hemen gidip ateşin yanına oturdum.

Giydiklerimi görünce vücudu kasılmıştı ve yumruklarını sıkmıştı.

"Ha illa diyosun yani katil olucaksin diye. Tamam güzelim senin için katil de olurum"

"Ya ateş ya saçmalama"

"Bugün 1saniye bile yanimdan ayrıl var ya o okulu dağıtırım"

"Ayrilmicam zaten sevgilim"

"Melodi bebeğim senin ateşin mı var sen bu kadar çabuk kabullenmezdin"

"Evet atesim var sen ateş değil misin benim değil misin?"

Yaptığım soğuk espriden sonra herkes suratıma bön bön bakmaya başlayınca yapmamam gerektiğini anlamıştım.

"Of tamam ya size de bir şaka yapılmıyor. Yanında olucak çünkü sen rezil olurken ben o sıra gülmekle meşgul olucam sence kaçırırmıyım 'bebeğim'"

Bebegimin üstüne basa basa söylemiştim. Ateş yüzüme öyle bir bakmıştı ki bir an vazgecicektim. Ama sonra kendimi toparlayıp kahvaltı yapmaya başladım.

Giderek koyulaşan ve gülmekten kahvaltımızı doğru düzgün yapamadığımız bir sohbet vardı.

Ateş sanki giydiklerimi unutmuş gibi baya huzurlu ve mutluydu.

YENİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin