Multimedya Psikopat
Psikopat'ın Ağzından
Yolda yürüyordum. Etrafa bakıyordum, birine acı çektirmek istiyordum. Gözüm dönmeye başlamıştı. Etrafa havalı havalı bakan iri yapılı kel keçi sakallı bir adam gördüm. Hemen yanına gittim. Benden yaklaşık 5 cm uzundu. İsterse 5 m olsun fark etmez. Yanına yaklaştım bir kaç kız vardı. %100 bana sataşacaktı. Yanından geçerken "Hey küçük adam baksana." Çenem seğirmeye başlamıştı sağıma baktım yarı gülümsemeyle bana bakıyordu. "Ne var lan *ik kafalı." Soğukkanlıkla ona bakarken çenem seğirmeye devam ediyordu. Yapacağı şey için o kadar pişman olacaktıki... "Sen bana ne dedin lan." yüzüme bir gülümseme yayılmıştı. "Sağır mısın?" bunu diyeceğimi beklemiyordu. Afalladı. "Hayır lan!" Artık olacaksın dedikten sonra kasıklarına bir diz attım. Kızlar bir çığlık attı cebimden silahı çıkarıp mobeselere ateş ettim. Çünkü izleyen kişinin psikolojisi bozulurdu.
Adam bana yumruk atmaya kalktığında sola çekildiğinde eli boşa geldi. Elini tutup kafasına vurdum burnu kanamıştı. Elinin tersiyle burnunu sildi. Kızlar şok olmuş bizi izliyorlardı umrumda değildi. Polis beni daha önce yakalamamıştı ve yakalayamayacaktı. Adam silahı omzuma doğrultmuştu. Nasıl vurduysam nevri dönmüştü. Silahı tutup kalbime doğrulttum. "Böyle daha iyi" ama beklemediği zamanda sağ elimle silah sol elimle bileğine vurdum. Silah yere uçtu silaha doğru atıldığında kafasına bir tekme attım. Kafasını arkadaki duvara vurdu. "Sana kulağını yedireceğim lan mecaz yapmayı sevmem. *içtin yani" silahını elime aldım ve tek vuruşla ikiye ayırdım sonra cebimdeki çakıyı çıkardım. Onu sırt üstü yatırdım ve ayaklarımı ellerine bastırdım. Biraz göbeği vardı. O yüzden bana ayaklarıyla bana vuramayacaktı. Bağırmasın diye yerden kum aldım ağzına tıkadım. Sonra kemerini çıkardım ve ağzını açamasın diye bağladım.
İşkence başlıyordu çakıyla kulağını kesmeye başladım. Ağzından mırıltılar çıkıyordu ikisine de kestikten sonra yüzüne baktım ağlıyordu, yüzümü buruşturdum. "Zaten kulağın yok ağzın kum dolu ağlama bari tenini yeşile boyasam herkes kurbağa olduğuna inanacak. Neyse şimdi yemeğe geçelim" dedim ve kestiğim kulağını küçük parçalara ayırmaya başladım. Çakıyı elime aldım ve mide bölgesinin derisini kaldırdım cebimden küçük bir tüp çıkardım mide özsuyunu tüpe kattıktan sonra ağzındaki kumu boşalttım ağzından kan gelmişti.
Çok acı çektiği belli oluyordu. Çakıyı elime aldım ve konuşmasın diye yavaşça dilini kestim daha fazla acı çekmişti. Kulak parçalarını ağzına tıktıktan sonra sindirmene yardımcı olacak dedim yavaş yavaş mide özsuyunu ağzına boşalttım. Kurallarıyla birlikte yanağıda erimeye başladı. Çok komiğime gitmişti bir kahkaha atmıştım. Kızlar aklıma gelince arkamı döndüm. Çıkmaz sokak olduğu için kaçamamışlardı. Adam zaten ölmüştü, kızlara doğru yürümeye başladım. İkiside yerde birbirlerine sarılmış ağlıyorlardı. "Ayağa kalkın lütfen" sesim çok otoriter çıkmıştı. İkisi yavaşça başlarını kaldırıp bana baktılar. Titreye titreye ayağa kalktıktan sonra. "Gözlerime bakın" İkisininden boynunu tek elimle kavrayıp kırdım. Kızları adamın yanına attıktsn sonra siyah eldivenleri çıkarıp çöp kutusuna attım. Bilgisayar işlerinden anlayan adamı arayıp mobese kayıtlarını sildirdim. Ve bir eğlence daha sona ermişti.