4

98 20 11
                                    

Aduhh... Macam mane dia tahu nama aku.. Haah la haritu kan aku ada bagitau dia nama aku... Yg aku bodoh sangat pi bagi nama aku kat dia, Ape citer! Sabar Ryuha, kau sekarang ada kat rumah orang kaya ni.. Jangan musnahkan maruah kau.... 😥Aku cuba untuk menenagkan diri ketika itu..

"Ermm.. Kalau macam tu, baguslah. "
Jawab Puan Soo. [Washiniy :Puam Soo ker, Puan Soup? 😂😂]😥

[Back to the story]

Kami terus kembali kepada kerja kami setelah dikenalkan n mamat poyo tu. Aku berfikir, 'mak dia tahu ker yg dia banyak sangat mempergunakan pompuan di kolej ku? Mak dia mesti lah tak suka!
Tapi elok jer dia n mak dia tadi... 'Dah! Focus on work!

Habis perbincangan kerja...

"Terima kasih kerana mengundang kami datang kesini. "Ujar kak Seomin. "Tak ada masalah la... Kalau nak datang sini lagi, bawaklah mereka berdua ya.. "Ujar Puan Soo. 'Rasenya Puan Soo memang suka n kite... 'Bisik Sujung. 'Maksud kau. Puan Soo tu.. '

'Bukan! Macam berkenan n kite berdua lagi -lagi kau Ryuha. 'Bisiknya lagi. 'Owh. Ingat ape la tadi. 😌

Aku hanya berdiri disebelah Sujung dan dapat melihat akan kelibat Jihoon. Cara nya yg duduk diatas sofa yg cantik itu, kakinya diletakkan diatas meja bahkan meja di ruang tamu istana, erk, tak ade adab ker ape. Ketika dia bermain sesuatu app didalam henset nya itu, dia memandangku dan dia memberikan satu ciuman dari jauh kearah ku.

Oh My Gah!

Tanpa membuang masa aku terus beredar dari rumah itu dan masuk kedalam kereta. Anggapanku, 'betul ke apa yg aku nmpk dari kedua -dua belah mataku?

Oh tuhan, macam mana ni?!

Ni ker tanda awal cinta?

Tak mungkin! Aku kena tutup perasaan aku dulu. Tapi tak boleh jugak sebab hati datang bila -bila masa sahaja!

Oii! Kenapa kau pergi macam tu jer.

"Ermm tak. Aku letih la.. "Aku tahu itu yg aku cuba berbohong tapi, diaorang tak tahu situasi aku sekarang...

Kitaorang terus pulang kerumah masing -masing.

"Weyh, eso aku ambil cuti tau sebab nak ambil Jihyun kat airport. Dengar tak? "

"Ye.. "

"Ye jer. Tak pe. Nanti esok aku harap kau bertembung n Si Jihoon tu. Kau tgk lah esok.. 😇

Bila dengar Sujung cakap macam tu, aku rase seram sejuk pulak dah. Ye la esok dia tak datang kelas. Satu, persatu masaalah muncul. Macam mana aku nk tangani semuanya?

---
😃

☑️vote
☑️comment

©ArwinaMoon Entertainment

Special Tags :

chickunnn_1 -that's my sis duh
baejihyun_ -my frien
aqisarah-my frienn? Duh. 😑
jeonryuha--main character of these storyyyyy... Also my frien, duh.

I want to tell something, i was fell of the floor and get smash with my frien. Can i tell.. That's was 'SHIT'.

bye, stranger...

[ Rewrite ]PlayBoy;Where stories live. Discover now