-Bardzo dziękuję!- powiedziałam do mikrofonu i zeszłam ze sceny.
-A ty dokąd?- krzyknął za mną Bugajczyk.- Jedziesz z nami do studia! Nagrywamy teledysk!- stanęłam jak wryta, a moja ekipa wskoczyła na mnie z uściskami i gratulowali mi sławy.
-Dzięki! Jake i Majka ze mną.- powiedziałam i odeszłam od reszty.- Będziemy się widywać? Wy będziecie mieć dużo nauki, a ja... będę nagrywać. Ale obiecuję, że wezmę was jako tancerzy w moim pierwszym własnym teledysku.- Oni tylko mnie przytulili i odeszli. Nagle poczułam mocny uścisk na przedramieniu. Ktoś wyciągnął mnie na korytarz.
-Co ty kurwa odpierdalasz?- zaczął się wydzierać na mnie Max.
-Ty mi powiedz, CO TY ODPIERDALASZ?!!!- byłam już mega wściekła. Max jednak nie dawał za wygraną i zacisnął jeszcze mocniej swoją rękę na moim ramieniu. Próbowałam krzyczeć, ale on trzymał dłoń na moich ustach i w ten sposób mnie uciszał. Jednak w tej samej chwili na korytarz wyszedł ReTo. Najpierw nas nie widział ale jak kopnęłam Maxa w nogę, on zaczął krzyczeć i zwrócił uwagę Bugajczyka. Ten odwrócił się i zobaczył jak próbuje sie wyrwać. Natychmiast podbiegł i uderzył Maxa w nos. Chłopak mnie puścił, a ja wtuliłam się w Bugajczyka.
-Wszystko Ok?- spytał chłopak.-Tak, już Ok.- staliśmy tak chwilę, aż się nie uspokoiłam. Weszliśmy znowu na scenę.
-Dziękujemy za uwagę.- chłopaki weszli na scenę. Ja odsunęłam się na bok
YOU ARE READING
Zagubiona Raperka
FanfictionTa książka jest k0ontynuacją "Ona jest jedyna II Marcus& Martinus" Ta opowieść jest o Olivii, która razem z rodzicami przeprowadziła się do Warszawy.