Ali koşarak yukarı çıkar...
Ali:Eylülllll!!! Ali odaya girdiğinde Eylül yoktur yerde kırık vazo parçaları vardır...
Ali:no..nol.. Nolmuş burda !!
Ali telaşla ne yapacağını bilemezeken yerdeki kağıt parçasını görür.. Eline alır ..ve açar ..
Mektup ...
Kardeşimi öldürdüğüm gün sana söylemiştim ali asaf denizoğlu benim yaşadıklarımın daha ağrını yaşatıcam sana diye ...sen mutlu olmayı haketmiyorsun uzun zaman oldu dimi senin şu salak çocugun Öleli şimdi aldığım bir habere gore Eylül yine hamileymiş EE bizde bir tebrik edelim dedik sonrada abisiyle tanışır ...anladın sen!Ali:nihatttttttttttttt!
****
Nihatın adamı:ali mektubu almış abi çıldırmış!Nihat: güzell ! Eylül napıyor...
Adam:daha uyanmadı abi...
Nihat :herşeyi hazırlayın misafirimi güzel ağırlamak isteriz dimi !
Adam :emredersin abi ..adam gider
****
Ali:amirim ! Bakın kaç yıl sizinle çalıştık eylüle birlikte nasil simdi sen bu işe karışma dersiniz !o Piç adam yine benim bebeğimi öldürürse ben ,biz dayanamayız!Amir: biz halledicez asaf...
Ali:ben polisliği bırakmadım sadece uzaklaştım ...diplomam hala duruyor istesem geri donerim...
Amir:Asaf sen bu meseleden uzak dur hepimiz biliyoruz eylül söz konusu olunca gözün hiç bir şeyi görmüyor!
Mehmet: ali siz bizim kaç yıllık arkaşımız,kardeşimizsiniz bize güvenmiyormusun?
İdil:evet Ali o adam eylüle ve yiğenimize bir şey yaparsa zaten senden önce onu biz öldürürüz !
Ali:son kez söylüyorum ! Bende bu görevde yer almak istiyorum.. İzin veriyormusunuz , vermiyormusunuz?
Amir:....
Ali:ben cevabımı aldım ali tam kapıdan çıkacakken ...
Amir :aliye silahını verin ekibi toplayın ..Eylülü ve torunumu almadan geri gelmeyin !
Ali:*arkasıni döner*güzel ...teşekkürler baba !
***
Adam :kendine geliyor abi...Nihat :Aaa hadi çabuk misafirimizi en güzel şekilde ağirlicaz ...
Kenan eylülün yanina gider eylul çok güzel şaşalı bir odadan ipek çarşaflı bir yatakta yatıyordur ...
Eylül: ahh başim ...
Nihat:günaydın
Eylül:Sen kimsin be
Nihat:bak eylül kalbim kırılıyor nasıl hatırlamazsın beni ...?
Eylul:kenana dikkatlice bakar sonra eskiler filim şeridi gibi gözünün önünden geçmeye başlar...
Ni...nihatt!Nihat:nihat ya nihat benim kardeşim ne yaşadıysa sende yaşıcaksın diğer bebeğe ne yaşattıysam onada yapıcam !!
Eylül:annelik iç güdüsüyle hemen bebeğini elleri ile koruma altına alır..
Eylül:sen ...sen yaptın dimi biliyordum ne istedin benim daha doğmamış bebeğimden aşşalık pislik ne istedin şerefsiz....
Nihat:siz benim kardeşimden ne istediyseniz onu...
Eylul:*sinirlenir *senin kardeşin şerefsizin tekiydi...anladınmı onu öldürdüğumuz için o kadar mutluyumki ama elimde olsa seninde kardeşin gibi delik teşik ederdim ...ama sen korkup kaçtın !biliyormusun olurken hep beni bırakma diye sayıkladı...!
Nihat:kes Sesini kadın!! Eylüle bir tokat atar .. O kadar şiddetlidirki ağzından kan gelir sonra bir daha tokat atar ve sonra bir daha!
Nihat:artık sesini Kesersin diye umuyorum !
Eylul :*zar zor * şerefsiz !
Nihat :sen fazla konuşmaya başladım! *adamı çağırır*
Adam:buyur abi ?
nihat:Ameliyathaneyi hazırlayın bebeği alıcaz...!
Adam :hemen abi ...
Eylül hemen ayağa fırlar ...!
Eylül:ha..hayır yapamazsın onuda benden alamazsın hayırrr!!!
nihat : gorucez!!! ....gider
eylül:*ağlamya başlar *
Evett bölüm sonu ? Sizce eylul ve bebeğe nolucak ? Ali onları kurtara bilecekmi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTME ~~ kalp atışı
Fanfictionhayatlarına yeni bir bebek beklerken düşmanları tarafından vurularak bebeklerini kaybederler ...bu acıya dayanamayarak yollarını ayırırlar kim bilir yıllar sonra tekrar karşılaşmayacaklarını ve bir hata yapıp yeni bir bebek olmayacağını♥