Medyayı açıp okumanızı tavsiye ederim...Eylül odada oturuyordu biliyordu ali biraz daha geçikirse çok geç olacağını onların bu sefer bebeğini almak için geleceğini korkuyordu ...yine kaybetmek istemiyordu onu bu kadar zor kabullenmişken vaz geçmek istemiyordu...
********
işte gelmişti artık çok geç ali geç kalmıştı eylülden bebegini almak için gelmişlerdi... korkudan gözlerini sımsıkı kapatıp dua ediyordu ...bir mucize olsun da tüm olanlar bitsin istiyordu ...Nihat:hadi bakalım prenses gel benimle ...
Eylül:*bağırarak*se..sen ruh hastasının tekisin tamammı seninle hiç bir yere gelmem ben ...
Nihat eylüle doğru yaklaşır...
Eylül:*karnını tutarak*yaklaşma!!
Nihat eylülün saçından tutar ...
Nihat:benimle düzgün konuş!!
Eylül: sen aşşalık herifin tekisin!
Nihat eylülün karnını bastırır...
Eylül:ahh! Çek elini ondan!
Nihat: merak etme çok meraklı değilim senin bücürüne ...ondan kurtulcam zaten ...
Eylül:hayır!!ona dokuncaksan bana niye birsey yapmıyorsun öldür beni kurtul işte senin kardeşini o değil ali ile ben öldürdüm... Onu öldürünce eline ne geçicek?
Nihat: hmm bi düşüneyim elime nemi geçicek ...sizin canınız acıcak tıpkı benim gibi üzüntüden kâhrolucaksın
Ama eğer seni öldürsem bu senin için ödül olur ...şimdi çok konuşmada yürü..Eylül:hayır bırak beni! Bırakk! *ağlayarak*vermem size onu !!
Nihat :EE yettin be kadın alın şunu ...
Nihatın adamları eylülün kolundan tutarak sürüklemeye başlar ...
Eylül:*ağlayarak* hiç mi vicdanın yok senin o daha çok küçük !bırak lütfen..
Nihat:götürünc dedim !
Adamlar eylülü götürür...
Nihat :yatırın şuraya bağlayın şunu çok debelenir bu...
Eylül: bırak diyorum birakkkkkk!!
Eylülü sedeyeye yatırıp bağlarlar ...
Eylul hüngür hüngür ağlıyordur...
Nihat:bayıltmayın şunu acı çeksin kardeşim gibi sevdiğini kaybetmek nasilmış görsün...
Doktor:ama çok acır...
Nihat :*bağırarak*sana ne diyorsam onu yap!!
Eylül: *doktora dönerek*yapma lütfen yapma !!
Doktor eylüle benim yapabileceğim birşey yok gibi bakış atar...
Eylül:*ağlayarak*allah hepinizin belasını versin...
Eylülden:
Yine olmadı koruyamadim onu yine benden aldılar ...bu sefer gerçekten hazırdım anne olmaya !her seferinde yere çakılmaktan bıktım sevdiklerimi kaybetmekten Yoruldum ...onları koruyamadım...Doktor eylüle tam kesik atacakken polis siren sesleri duyulur...
Doktor telaş yapıp yanlışıklı eylülün bacağını keser...
Eylül çok kuvvetli çığlık atar dışardan bile duyulur...
***
Ali:ey..eylülün sesiydi o geç kaldık 'yetişemedik birsey yapıyorlar ona...Mehmet:ali sakin ol...hadi Arkadaşlar acele edin içeri giriyoruz ...
*****
Nihat:çabuk çözün şunu ...Adam:ama abi...
Nihat:çözün dedim ...
Adamlar Eylülü çözer...
nihat:siz onları halledin benim bunla biraz daha işim var ...
Eylül: istediğin olmadı bak ..geldiler
Nihat:görüncez onu şimdi bakalım şimdi o çok sevdiceğin seni kurtarabilecekmi?
Eylül:o ne demek?
Nihat:görürsün... Yürü!
****
Aliler içeri girmiş adamlarla çatışıyorlardır...Ali:nihatla eylül yok !
Mehmet:şunları bir halledelim onları buluruz kardeşim sen merak etme ..
******
Ali Nihatın adamın yakasına yapışıp kafasına silah dayar!!Ali:konuş lann! Nereye götürdü onu ...
Adam:abi valla bilmiyorum ...
Ali:son kez soruyorum!Eylülü nereye götürdü...!!!!!
adam:*bahçeyi gösterir *o...oraya...
Aliler hemen bahçeye koşar ...
bahçe kapısını açtığında hepsi şok olur !!
Ali:eylullllllllll!!
Nihat eylülün ayağına taş bağlayıp bahçedeki havuza atmıştır !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTME ~~ kalp atışı
Fanfictionhayatlarına yeni bir bebek beklerken düşmanları tarafından vurularak bebeklerini kaybederler ...bu acıya dayanamayarak yollarını ayırırlar kim bilir yıllar sonra tekrar karşılaşmayacaklarını ve bir hata yapıp yeni bir bebek olmayacağını♥