Medyayı açıp okumanızı tavsiye ederim...
Eylül bacaklarını karnına kadar çekmiş yatağın kenarındaki boşluğa oturmuş ileri geri sallanarak "hayır onu benden alamazsınız " diyordur.
Eylül:*ağlayarak*bu sefer olmaz ,hayır bu sefer onu size vermem...
Kafasını yana çevirdiğinde fil şeklinde ağır bir aksesuar görür...onu eline aldığı gibi bağırarak aynaya fırlatır ...geriye kalan tek şey aynanin parçalanmış parçalarıyd....
*******
Nihatın adamı:abi kızın içerden çığlıkları geliyor ...
Nihat:*kahkaha atar *güzel!! Daha yeni başlıyoruz ama ... Adam gider ...
Nihat :bebeği bu kadar sevdiğinizi bilseydim işimi daha erkene alırdım ...
******
Eylül ağlamaktan şişen gözlerini aynaya dikmiş ruhsuz bir şekilde aynaya bakıyordu ...elleri ise her zamanki yerinde karnındaydı.Eylül kafasını karnına eğip bebeğine baktı ..merak etme annecim biz onlardan daha güçlüyüz ,biliyorum baban bizi bulucak *gözünden bir damla yaş düşer* nerdesin ali lütfen bizi bul ...lütfen
Eylul tekrar kafasını kaldırıp aynaya baktı ...gördüğü şeyle bir anlık şok geçirse de ...
Eylül:ali!
Ali:canım..
Eylül:ali onu bizden alıcaklar ...
Ali:hayır ! öyle birsey olmıcak
Eylül:bizi kurtar ali !
Ali:merak etme bitanem sizi kurtarıcam ama benin şimdi gitmem gerek...
Eylül:*ağlayarak*olmaz ali ...yine bizi bırakma sana ihtiyacımız var ...
Ali:geri gelicem bitanem ama şimdi gitmem gerek ...
Eylül gözünü kırpıp tekrar açtığında ali yoktu ...her ne kadar onun gerçek olduğuna inanmak istesede o yalnızca eylülün hayal ettiği bir silüet idi...
Eylül ağlarak yatağa oturdu çok aç ve susuzdu o pis cani eylulü buraya getirğinden beri bu odaya kapatmiş ne su nede yemek veriyordur ...eylülün tek Endişelendiği şey bebeğiydi hamileyken bu kadar aç ve susuz kalması bebeğine zarar vereceğini biliyordu çünkü...
*******
Ali:bulucam seni bitanem merak etme ikinizide kurtarıcam ...ali bu düşüncelerden kurtularak çaylağa döndü...cengiz!Cengiz koşarak alinin yanina geldi ...
Cengiz :buyrun amirim
Ali:neden hala yola çıkmıyoruz zaten yer tespidi yapıldı...
Cengiz :amirim...bende onun için yanınıza geliyordum amirim ekibi toplayın yola çıkıyoruz dedi ...ha bide torunumla gelinimi bulmadan gelmeyin dedi ...
Ali cengiz gülümseyince istemedende olsa gulumsemesine karşılık verdi ..ve arabaya doğru yürüdüler ...
*****
Eylul ali olmadığında ona aliyi hatırlatan Tek şarkıyı mırıldaniyordu ali yokken hep bu şarkıyı dinlerdi ...Kalbi uzaklarda bir adam var
En derinde hep geride yaşlı bir sonbahar...
Geçmez dediki daha çok kanar
Yarası bende bir damar
Canım yanar...biliyorum gelicek bebeğim sen korkma ...
*****
Mehmet :herkes tedbirli olsun emir gelmeden kimse ateş açmıcak Eylül ve bebeği tehlikeye atamayiz ...mehmet kafasını çevirdiğinde ali telefonu bakıyordu ...mehmet kafasıni uzattığı da eylul alinin resmini gördü çok mutluluklardı birde yanina eklenmiş bebeğin ultrason fotoğrafı.. Mehmetin istemeden de olsa gözleri dolmuştu...Mehmet :*alinin omzuna dokunur * merak etme kardeşim onlar iyi olcak ..
Ali:korkuyorum... Yine eskisi gibi olurda o Piç bizim bebeğimizi alırsa diye korkuyorum ...
İdil:öyle birsey olursa emin ol mesleğimi filan umursamam onun kellesini uçururum..
Mehmet :tabi sıra sana gelirse ...
Onlar konuşurken alinin telefonuna bir mesaj gelir ..
Ali baktığında şok geçirir...
Bebeği almak için hazırladıkları ameliyat masası ve aletler vardı resimde ...
Bu Anı kaçıracağın için üzgünüm Ali ama merak etme sevgilin çığlıklarını duymak istersen sana kısa bir video atarim ....
Ali mesajı okuduktan sonra öyle kuvvetli bağırırki ...aliyi kimse daha önce boyle görmemişti..
Ve bölüm sonu bence güzel bir bolum oldu sizce nolucak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTME ~~ kalp atışı
Fanfichayatlarına yeni bir bebek beklerken düşmanları tarafından vurularak bebeklerini kaybederler ...bu acıya dayanamayarak yollarını ayırırlar kim bilir yıllar sonra tekrar karşılaşmayacaklarını ve bir hata yapıp yeni bir bebek olmayacağını♥