3- KONSER (Jungkook)

61 1 0
                                    

Kapıyı açtığımda karşımda olması gereken, ama hiç beklemediğim kişi vardı.

Jungkook.

"Artık gitmeye hazırsan çıkalım, *adın*"

Şaşkınlıktan ne tepki vereceğimi bilemez hâlde kafamı sallayıp kapıdan çıktım. Jungkook'un arabasının ön koltuğuna oturdum ve konser alanına ulaşana kadar konuşmadım.

Yolda Jungkook kafasını çevirip bana bakıyordu. Pencerelerde siyah filmler vardı, büyük ihtimalle dışarıdaki hayranların görüp arabaya saldırmaması içindi.

Alana ulaştığımızda kapımı açıp aşağıya indim. Jungkook beni tanımıyor gibi davrandı, nereden tanıdığını da bilmiyordum zaten. Bozuntuya vermedim, zaten hayranların ve sasaenglerin görmemesi içindi bu.

Konser girişindeki gişeye biletimi verdim ve içeriye geçtim. Çok kalabalıktı ve insanlar çığlık atıyordu, salon genelde benim gibi kızlardan oluşuyordu. Her zamanki gibi pek erkek görememiştim.

Yaklaşık yarım saat sonra BTS sahneye çıkıp şarkılarını söylemeye başladı, biz hayranlar ise eşlik etmekle ve ellerimizi uzatmakla yetindik. Ortam büyülü gibiydi adeta, kalbim göğüs kafesimden çıkmak üzereydi. Gözlerim Jungkook'tan ayrılmıyordu, gözlerimiz buluşuyordu bazen. Bana göz kırpmıştı bir defa.

Konser sonlandıktan sonra suratım bağırmaktan kızarmıştı. Belki de Jungkook'la bu kadar olay yaşamamın etkisiydi yüzümdeki kızarıklık, bilemiyordum.

Bazı hayranları sahne arkasına almaya başlamışlardı. Onların boynunda giriş kartları asılıydı. Ben eve dönmek üzere hazırlanıp çıkacakken, belimden beni kavrayan bir kolla arkamı döndüm.

"Jungkook?!"

"Nereye gidiyorsun, *adın*? Daha sahne arkası var."

Boynuma bir kart asıp arkasını döndü ve sahne arkasına ilerlemeye başladı. Bir ara bana dönüp gülümsedi ve yürümeye devam etti.

Yüzerimdeki şaşkınlık ifadesiyle bulunduğum yerde takılıp kaldım. Boynuma astığı kartı ellerimle sıkıca tutarak sahne arkasına koşmaya başladım.

Sahne arkasında, hayranlar sevdikleri üyelere sarılıp konuşuyorlardı. Bu görüntü içimi ısıtmıştı bir nebze. İnsanlar yavaş yavaş ayrılmaya başlarken sıra ben ve yanımdaki bir kıza gelmişti. Kız, Jimin'e sarılıp ağlayarak dışarıya çıktı bir süre sonra.

Ben, tüm grup üyelerine sıkı sıkı sarılırken sıra RM'a geldiğinde o beni belimden kavradı ve çok daha fazla sarıldı. Bir süre sonra beni kolumdan tutup çeken bir el hissettim. Jungkook'a aitti.

Jungkook'a sarıldığımda diğer üyeler dışarıya çıktı. Ne olduğunu anlamıyordum ancak boynuna sarılmaya devam ettim. Jungkook saçlarımı okşamaya başladığında geriye çekilip suratına baktım. O sırada, dudaklarını yanağıma bastırdı.

"Çok güzelsin, *adın*"

Geçtiğimiz üç günde hayatım çok değişmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS ile HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin