Akşam
Kamp ateşinden sonra çadırlarda
-Lisa.
-Hmmmnh.
-Buraya gelebilir miyim?
-NE?Jungkook!
-Ya sus.
-Gelebilirsin.
-Tamam.
Yazardan
Akşam saat 02.35 Lisa Jungkook un önüne geçmiş,arkasında da Jungkook.Resmen böylelerdi.
İlk uyanan Jungkook idi.
Jungkook uyandığında hemen Lisa'ya baktı ve ona daha çok sarıldı.
Ardından Lisa uyanmaya başladı ve Jungkook'a dönüp:
-Oppa ,ben çok sıkıldım burada.
-Kore'ye geri mi dönelim?
-Evet.
-Tamam o zaman bekle.Jungkook telefonuyla bir kaç kişi ile konuşmaya başladı.
Ardından ise Lisa'ya dönüp:
-Tamam.Şu anda herkes belli bir yerde toplanmış.Bizde o yerden geçmeden çıkacağız.Olur mu?
-Yey!Saol oppa!!
-Ne?Duyamadım.
-Saol oppppaaaaa!
-Ya Anlamıyorum.Son kelimeyi bir kez daha der misin?
-Opppppppppppppppaaaaaaaaaa.
-Ah oldu.Bişey değil.Lisa tam yatak gibi olan şeyden (Y/N:*罒▽罒*(σ՞ਊ՞)σ jimin you got no james!)kalkmaya çalışıyordu ki Jungkook onu tuttu.
-Yalnız bir şartla.
-Neyle?
-Beni öp.
-Offf ya.
Der ve tam Jungkook'u yanağından öpecekken Jungkook onu tutar ve kafasını çevirir,ikiside öpüşür.Jungkook tam kalkarken Lisa'yı kucağına alır ve Lisa ise Jungkook'a nefesi yetmediğinden vurmaya başlar.Ama Jungkook durmaz,Lisa'yı yatağa geri öpüşerek koyar.Lisa nefes almaya çalışıyordur.Ardından Lisa Jungkook'tan ayrılıp,ona tokat atar ve üstünü giyip koşarak dışarı çıkar....
Jungkook saatlerce Lisa'yı bulmaya ve aramaya çalışmaktadır.Ama hâlâ onu bulamaz.
....
Arkadaşlar kitabın bitmesine 2 bölüm kaldı.Yani ben kitabı tam 40 bölüm de bitireceğim.Eğer daha çok Liskook istiyorsanız diğer kitaplarıma bakabilirsiniz.
Bu arada neden bitiriyorsun derseniz,ben hep bu kitaba yoğunlaştım diğerlerine de yoğunlaşma lazım mesela:
A.M.-Morning time-Kitabımın son bölümünü yayınlama çok oldu.Neyse!!!!
Bay.