New Boy

3.3K 147 14
                                    

Sıramda oturarak elimdeki defterin etrafını inceliyordum ki bir el sırama dokundu.
Bu o yeni çocuktu :
-Merhaba ben Jungkook .
Dedi.Ona tiksinerek bakarak:
-Banane.
Dedim.Ondan hiçbir tepki yoktu.Onunda gözlerindeki ışıltı sönmüş yerine bir karanlık bırakmıştı.
Kız defterini incelerken erkeğin aklından şu geçiyordu "Sen kimsin ki bana böyle davranırsın sen bittin,".
Dersin hocası sınıfa girip birşeyler geveliyordu.Bu sırada Lisa ,hocayı istekle dinlerken Jungkook aklından şeytani intikamları düşünüyordu...
Ve buldu.Öğle teneffüsünde onu sıkıştırıp kötü planını uygulayacaktı ama daha öğle teneffüsüne 4 ders 5 teneffüs vardı.

Öğle teneffüsü
Lisa

Sonunda öğle teneffüsü diyerek yemekhaneye koştum.Elimdeki tepsiye lezzettik bulduğum bir çok çeşit yemek koydum.Koyduğum yemeklere iştahla bakarken herhangi kimse beni deli sanabilirdi,ama kimse değil bir canlı bile beni farketmedi.
Hemen masaya doğru giderken o yeni çocuk tepsimi yere fırlattı.Çıkan gürültüden herkes bize baktı.Ardından yemeğimi ayağıyla ezmeye başladı.Bütün iştahım kaçmıştı.
Bana daha çok yaklaşıp şunu dedi:
-Pardon elim kaydı ördek kız.
Bunu duyan herkes gülmesini zor tuttu bende o andan yaralanarak ayağımla özel bölgesine vurup:
-Pardon ayağım kaydı ördek.
Diye bağırdı.Yüzündeki sinsi gülümseme gitmişti .Sonra koşarak merdivenlerden tuvalete girdim.Orada ağlamaya başladım çünkü yetim olduğumdan yemeği bulabilmem çok zordu ve elimdeki yemekte gitmiştin ben ne yaptım da bu oldu?Diye kendine kızdım. Sonrasında ise merdivenden bahçeye çıkarken bir kişinin tekmesiyle neredeyse 70 basamaklı merdivenden düşmeye başladım.Yavaş yavaş gözüm kapanmaya başlamıştı ve sonrası karanlık...

•UGLY GIRL (bamliskook☯️)•doHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin