Lisa ile denize doğru bakarken uyuya kaldık.Başını kendi belime koydum ve saatlerce onu izledim.Ardından onun daha rahat bir yere gitmesinin gerektiğini düşünerek onu kendisinin çadırına götürdüm.Burada herkesin bir çadırı vardır.
Lisa'yı yer yatağına uzattım ve başının altına yastık koydum tam o anda ayağındaki yara bezinin yeterince kanadığını görünce yara bandını değiştirdim.Ardından elindekini ve yüzündekileri.Yanına kendi yer yatağımı getirip uzattım ve bende oraya uzandım.Onu izlemek çok güzeldi.Ve en son bütün örtüyü Lisa'nın üstüne örttüm ve onun tatlılığıyla kendimi ısıttım.
Sabah
Jungkook'tanLisa hâla uyanmamıştı bu nedenle onu uyandırmak için yanına gittim.Ve eşyalarımın orada olduğunu gördüm.Hemen kendi çadırıma götürdüm ve Lisa'yı öperek uyandırmaya başladım.5.sinde bile uyanmayınca bu sefer kolunu felan hareket ettirmeyi denedim ama 20 dklık uğraşlarım işe yaramayınca hemen öğretmenin yanına gidip olayı anlattım.
Öğretmenle de Lisa'yı uyandırmayı denesekte uyanmayınca dünki Lisa'yı bulan kişi doktor olduğunu öğrendiğimizden onu çağırdım.
O da onu uyandıramayınca okuldan bir araba istedik ve herkesin karşısında onu arabaya kadar taşıdık.
Lisa'nın ağzından
Sahilde Jungkook'un omzunda keyiflice uzanırken bir anda yaralarımda ki yerler daha çok ağrımaya başlamıştı.Ve ağzıma yakın yaradan ağzımı oynatamıyor ve hareket ettiremiyordum.Ve ardından karanlık...Yazarın ağzından
Lisa hastanede doktorla konuşuyordu.Doktor Lisa'nın yanında okula gelen öğretmenine kendisinin çok büyük bir sendrom geçirdiğinin ve bu sendromda geçmişte olan bir çok olay nedeniyle mutsuzluk oluşmadır.
Normalde bu hastalığın ilerleyişi çok yavaştır fakat en son yaşadığı olay kendi vücuduna çok hasar yaratmış bu nedenle 2 rahatsızlık birleşip kişimin vücudu yıkması oluşmaktadır.
Biz bu olaya K-r sendromu deriz.
(Y/N:Vallahi billahi öyle bir şey var mı bilmeyerem.)Lisa'nın ağzından
Gözlerimi açtığımda karşımda öğretmenimi gördüm.Gözleri yaşarmıştı.Öğretmenime baktım o da bana ve oraya doktor gelip bütün olayı ve benim burada 1.5 ay kalacağımı,6 hafta ise tekerlekle gezeceğimi dediğinde...
Dıt-
Dıt-
Dıt-
-Lisaaaaaaa.
-Olamaz ,hemşireler...
-Anne.
Dıt-
Dıt-
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•UGLY GIRL (bamliskook☯️)•do
Literatura FemininaBelki bir umut olabilir. #Liskookforever