Jisoo'yu evine yollayıp tam taşınmayı yaptığımda artık uyuyabilirim diye düşündüm .Kendimi o rahat yatağa bırakıp yüzümde bir gülümseme oluşturdum,örtümü çektim ve kendimi rahat bıraktım.Gözlerim kapandı ve şunları gördüm.Küçük bir kız ıssız bir evde yürüyor saatlerde zaman hızla geçiyor kız hala büyüyor ama kızın boyu yavaş yavaş uzamaya başlıyor kız artık çok genç bir kız.Uzun kız hala yürüyor ve bir anda duruyor.Ve bu sefer sinsi sinsi gülme sesleri gelir arkasından,kız arkasını döner dönmez tabanca çeken bir adam ona 3 kurşunla yere yığıyor.
Ve uyandım .Off çok kötü bir şey .Ama nedense o kızı birine çok benzetiyorum ama kim.
Ertesi gün -okulda-
Dolabımı açıp defterimi çıkardım.Yetimhaneyi değiştirmiş olsamda okulumun değiştirmediler çünkü zaten kapanmasına 3 hafta var.ㅋㅋㅋㅋ.
Sınıfın kapısını açıp tam girecekken yeni çocuk geldi ve bana "Naber ?Güzel kız."dedi ve bu sefer yüzüme dokunmaya başladı bu çocuk delirdi mi?Ve bir anda bana tokat atmaya ve ayağıma basmaya başladı ve beni kucakladı.
O anda gözümü bağladığımdan sadece merdivenlerin çıkma sesini ve insanların"oooooooo"diye bağırmasını duydum.
Ve bir yerin kapısını açmasını birine dedi.Sonra ise içeri geçip beni oraya koydu bu ana kadar inmek için ona vurmadın mı ?Diye sorarsanız doğrusu vurmadım
ELİNİ KESİN MORARTTIM.Ve ben ayaklanmaya tam başlayacakken beni yere attı ve oradan çıkıp kapıyı kilitledi.O anda elimdeki bantı fark ettim.Ve elimi heryere sürüp açmaya çalıştım ama hiç bişey bulamadım sadece bir kaç .....(diğer bölümde söyleyeceğim) vardı.
BEKLE NE YOKSA BEN .......?