Don't be scared

765 39 8
                                    

Bambam'in babası burada çalışmasına rağmen ve benim onu tanımama rağmen o yethimhane de idi.

Lisa'ya pencerede baktığımda doktorların elinden gelen çabaların işe yaramadığını anladım.Kendimi yere attım.Onun kokusunu bir daha  çekmek ,onun bir kere daha güldüğünü görmek isterim.Ona bir daha sarılmak isterim...

Gözlerimden akan yaşlarla savaş ve kavga içersinde olan burnumdan akan sümüğü sildim ve yavaşça nefes almaya başladım.O anda kapı açıldı ve bir hemşire bana:
-Jungkook bey siz misiniz?
Dedi.Bende:
-Evet.
Dedim.
-Benimle içeri gelmeniz lazım hasta sizin isminizi sayıklıyor .

Deyince kendim kadından daha önce oraya girdim ve Lisa'nın elini tuttum.Benim meleğimin gözü kapalıydı,nefes almada bile acı çekerken ona doğru yaklaşıp boynuna sarıldım.Kollarını boynuma doladım.

Doktorlar elimi boynundan çekmemi söyledi ve ona makine ile müdehale ettiler.Kendi ayağımı içime çekip gözlerimin istediğim kadar akmasına izin verdim.

Ve elimde saatlerce tutup onun sayesinde yaşamıma devam edebileceğim bir kıyafetini kokluyor,onun kokusunu içime iyice çektikten sonra elini daha sıkı tuttum.

Ama makineden gelen-dıt sesleri daha çok artıyordu.

Lisa ne olur beni bırakma!!!

Lisa!

Lisa!

Diye bağırmaya başladığımda güvenlikler gelip beni odadan ve hastaneden çıkardılar.O anda yol da Bambam'i gördüm ve onun yanıma gelip benim durumumu görünce delirdiğini gördüm.
Kendimi banka attım ve telefonumda Lisa'nın fotolarına baktım ve onu öptüm ama binlerce kez.

...

Bambam herhalde babasının yanına gitmişti.Koşarak tam içeri geçecekken güvenliklerin içeriye girmeme izin vermediğini görünce.

-Ben burayı satın alırım lan!
-Olmaz beyfendi.
Deyince telefonumdan bankayı aradım telefondan hastaneyi tamamen satın almasını söyledim.

Ancak bu şekilde içeri girdikten sonra Lisa'nın odasına koştum ve fişini çekmek üzere olduklarını görünce onlara baktım ve "Hayır!!!!!"diye hastanede bağırdım.

Ama onlar...
....

O makinenin fişini çekmişti.

Onun canı gitmişti.

O artık yalnız kalacaktı.

Ama o bundan korkar.

Benim Lisa'mı kurtarın.Lütfen dedim ve elimdeki tişörte sarıldım.Ve Lisa'nın bedenini morga götürdüklerini görünce onun kulağına yaklaştım ve :
-Yanına geleceğim,korkma biraz zaman alacak sadece.
Dedim ve onun morga gidişini gördüm ardından içimden:
-Belki bu karanlık seni korkutabilir...
Çok özür dilerim Lisa'm dedim.
....
...
..
.

.
..
...
....

•UGLY GIRL (bamliskook☯️)•doHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin