Je to tady. Dneska je mi 11 let. Jako každý ráno si vezmu paruku, kontaktní čočky, šperky, oblíknu se do bílého trička, riflové bundy a legín.
Dám si make up a jdu do kuchině pomoct se snídaní. Poté se také nasnídám a jdu na zahrádku zalít květiny. Na zahrátce najdu Betty tak uklidím věci na zalévání, zajdu za hlavní vychovatelkou jstli můžu jít s Betty. Když mi to dovolila tak jdu za Betty, vezmu vodítko a můžeme jít.
Jdeme na moje oblíbené místo. Je to uprostřed lesa. Je tam malá mýtinka všude spousta motýlů, zvířat a rostlin. Sednu si na pařez a pustím Betty aby se proběhla.
Nějakou dobu tu je ticho ale po chvíli zaslechnu kroky tak se rychle začnu rozhlížet kolem.
,,Je to tu krásné že?"
,,Kdo jste?"
,,Přítel."
,,Jak vám můžu věřit? Už jsem v životě poznala spoustu lidí co mi lhalo tak proč zrovna vám věřit mám?"
V tom ze stínu vyjde nějaký starší muž.
,,Jmenuji se Albus Brumbál jak se jmenuješ ty?"
,, A musím vám říkat celé jméno?"
,,Jestli bys byla tak hodná."
,,Dobře já se jmenuji Amarix Calliope Ember Isolde Lanira Kiara Nissa Raddle."
,,Říkala jsi Raddle?"
,,Ano co je na mém příjmení špatně?"
,,Nic jen mi něco připomělo. Dnes máš své jedenácté narozeniny nepletu se."
,,Ano ale jak to víte?"
,,To se ti nikdy nestalo že jsi udělala něco co si neumíš vysvětlit? Něco magického?"
,,Ano."
,,Tak si představ že nejsi jediná co se to děje. Existuje jedna škola kde takové jako ty učíme své schopnost ovládat. Zde máš dopis. V klidu si ho přečti a pak mi řekni jestli souhlasíš nebo ne."
Začnu číst ten dopis, jen co ho dočtu tak si začnu říkat že není co ztratit horší to už být nemůže.
,,Tak jak ses rozhodla?"
,,Souhlasím."
,,Dobrá za 3 dnuz se u vás vstavý profesorka McGonagalová a ta tě vezme na příčnou ulici. Bude mít u sebe klíč od tvého trezoru. Rád jsem tě poznal Amarix. Zatím Nashledanou."
Než jsem stačila odpovědět tak znenadání tu už nebyl. Chvíli se rozhlížím jestli ho nenajdu ale nikde nebyl. Raději už zavolám Betty a jdeme do sirotčince.
Zbytek dne pokračuje jako obvykle. V noci ještě chvíli přemýšlím co se dnes stalo až na konec usínám.
Vaše Mikina ;-)
ČTEŠ
NEZAŘAZENÁ
FanfictionPříběh vypráví o dívce z děckého domova. Přijde ji dopis z Bradavic. Do jaké koleje se asi dostane? Přinese jí to štěstí nebo další trápení?