Po nějaké chvíli se začnu nudit tak si kouzlem přivolám kytaru. Počkat já se nepochlubila. V ten moment co jsem se dotkla hůlky se mi aktivovali zvláštní schopnosti. Začala jsem pátrat v knihách i učebnicích ale nic tam nebylo. Nic o tom že by kouzelníci něco takového uměli.
K mím schopnostím tak ovládám živly a všechny jejich skupenství, nitroobranu, nitrozpit, jsem metamorfomág nejvyššího stupně(umět změnit podobu, hlas, DNA, krev, otisk prstů prostě všechno na svém tělě i vevnitř) díky tomu už nemusím nosit paruku, čočky a nemusím na sebe patlat make up, dokážu zneviditelnit jak sebe tak taky další lidi nebo i věci, ovládám bezhůlkovou magii, jsem zvěromág a mám všechny zvířecí podoby, mluvím hadím jazykem, rozumím zvířatům jak jste si mohli všimnout, dokážu pohybovat věcmi pomocí mysli a pomocí mysli dokážu taky ovládat lidi, v hlavě mám hlas který mi pomáhá, radí když něco potřebuju a dá se s ním i popovídat pojmenovala jsem ji Nina. Taky jsem zjistila že když cítím nějakou silnou emoci tak se mi zbarví oči ať se snažím jakkoliv nejde to ovládat.
Když jsem hodně smutná duhovky i bělmo se mi zbarví do černa.
Když jsem hodně naštvaná zbarví se mi do rudé.
(Představte si to bez té krve)
A když jsem hodně veselá tak jen duhovky se mi zbarví jedno do zelené a druhé do modré.
Nakonec ještě dokážu vytvořit tlakovou vlnu. Ale taky jsem prokletá měsícem každý úplněk se začnu měnit na stvoření noci, né vlkodlak nejsem ale něco horšího. Jsem stvoření co se změní na ženu. Lépe řečeno vlastně jsem něco mezi člověkem a duchem. Vznáším se ale neprocházím věcmi.
Už jsem jednu proměnu zažila. Závidím vlkodlakům oni alespoň o svích činech neví. To já vím vše ale nemůžu s tím nic dělat. Má proměna je horší než u vlkodlaků. Vlkodlakovi je špatně v den kdy je úplněk zatím co mě je špatně asi týden před úplňkem. Dále má přeměna bolí víc jelikož jim sen rostou kosti. To u mě to je že se znovu obnovuje tělo tím pádem mi rostou nové kosti, mění se mi kůže, krev a další tím pádem je to víc bolestié.
Při mé první proměně jsem zabila 2 medvědy, 4 zajíce a 3 lišky ale co se prostě stát muselo tak se tam objevil člověk a já se nedokázala ovládat a já ho zabila. Jsem vlastně něco jako upír. Ještě teď vidím ten vystrašený výraz.
Zase se mi před obličejem objeví ten jeho obličej. Rychle vezmu kytaru i bloček s mýma písničkama a začnu hrát první písničku kterou najdu.
Zahraju ještě pár dalších ale nakonec kytaru odčaruju a lehnu si na sedačku.
V tu chvíli dovnitř někdo vejde no přesněji vyrazí dveře a k tomu málem zasedne Tyse.
,,Dávej pozor nebo tě Tys uštkne.''
,,Kdo? ''
,,Ten had co leží na sedačce je jeden z nejjedovatějších hadů na světě. Je na pokraji vymření.''
,,No a co stejně by mě neuštkl.''
,,Ale jo jednou málem pokousal zákazníka říkal mi to prodavač a taky mě varoval že je velmi nebezpečný. Jeho uštknutí by tě dokázalo zabít do 10 vteřin a umíral by si ve velkých bolestech.''
Vezmu si ho do rukou a on se probudí.
,,Proččččč mě budíšššš?''
Nepatrně ukážu hlavou k blonďákovi co sem vrazil.
,,Jen ti chci říct že za chvíli jsme tam.''
,,Jo já vím. ''
,,Jak se jmenuješ?''
,,Mám dlouhé jméno ale ty by ses měl obléct do hábitu. ''
Jak to dořeknu tak rychle vyběhne ven z kupé a já se začnu ještě chvíli dívat z okna.
Vaše Mikina😉
ČTEŠ
NEZAŘAZENÁ
FanficPříběh vypráví o dívce z děckého domova. Přijde ji dopis z Bradavic. Do jaké koleje se asi dostane? Přinese jí to štěstí nebo další trápení?