Nikdy kromě vychovatelek nezná mé jméno. Všichni se mi straní kvůli jednomu incidentu. Jmenuji se Amarix Calliope[kaliope] Ember [Embr] Isolde Lanira Kiara Nissa Raddle. Rodiče asi byli (nebo ještě jsou?) ulítlí na dlouhá a čarodějnická jména.
Za týden mi bude 11 lépe řečeno 31. července 1980. Mám dlouhé od narození (to si alespoň myslí vychovatelky protože mě před sirotčincem našli i s papírem, na kterém byly napsané hlavní informace o mě, 29. října 1981) fialové vlasy, červeno šedé oči, a dvě tetování.
Vlasy se mi už jako malé snažili přebarvit ale žádná barva se nechytla a všechny si myslely že by bylo divný že jedno roční miminko má přebarvené vlasy tak nosím čenou paruku. Tetování zamaskuju make upem a musím nosit i šedé kontaktní čočky.
Věnuji se zpěvu, trochu skládám, hraju na klavír, zopcovou i příčnou flétnu, kytaru, housle, harfu, tancuju, hodně čtu a trochu se věniju i sebeobraně. A to jen díky vychovatelkám Chloe, Emmě a Emily. Ty tohle u nás vyučují teda kromě toho čtení to umíme ze školy.
Když mě našli tak v obálce kde byli i informace o mě tak našli tři věci. Dostala jsem je k sedmým narozeninám. Je to náramek se čtyřlístkem, náhrdelník obtáhlý kolem krku a řetízek přes čelo . Nikdy to nesundávám kromě když jdu do sprchy nebo když jdu spát.
Dále máme v sirotčinci společné zvířátko. Je to štěně a je to holka jmenuje se Betty a je strašně roztomilá. Chodím sní na procházky a někdy ji i umyju kožíšek. Děti od nás ji nemají rádi takže se o ni starám jenom já.
Jak už jsem na začátku zmínila o tom incidentu tak to bylo takhle. Stalo se to před třemi roky šla jsem ze školy, v sirotčinci jsme měli dětský den. Nejsem moc oblíbená, tu dobu jsem měla jednu kamarádku Áňu.
Byli jsme na záchodě když tam zrovna vtrhla parta holek začali do nás kopat. Kdyby kopali jen do mě tak by to ještě šlo jenže oni začali kopat i do ní. Byla jsem strašně naštvaná, na záchodech se zvedl vítr ikdyž venku nic nefoukalo. Znenadání jsem od sebe i od kámošky ty holky odhodila nějakou neviditelnou silou.
Od té doby se mi všichni vyhýbají ano i moje teď bývalá kamarádka. Takže víc pomáhám vychovatelkám jako např. pomáhám v kuchyni. Snad se to zlepší a já si najdu nějakou kamarádku nebo kamaráda.
Vaše Mikina ;-)
ČTEŠ
NEZAŘAZENÁ
FanficPříběh vypráví o dívce z děckého domova. Přijde ji dopis z Bradavic. Do jaké koleje se asi dostane? Přinese jí to štěstí nebo další trápení?