9

103 13 0
                                    

Probouzím se na ošetřovně. Chci se posadit ale to mi zabrání ruce které mě přitlačí zpátky na postel. Podívám se kdo a tak tak zadržím výkřik. Přede mnou stojí ta osoba ve kterou jsem se každý úplněk měnila. Ona se na mě jen podívá a usměje se.

,,Co se stalo?"

,,Vysvobodila jsi mě. Už 1 351 let se převtěluji do silných duší aby mě potlačily a tím zrušili zakletí." N

,,Nino?"

,,Ano. Ale mé pravé jméno je Noemi. Teď můžu už odejít. Mé schopnosti ti zůstanou přesněji změnit se v jakékoliv skupenství, sání duší a temné umění. Jak jsi našla tu knihu tak se budeš učit bílé umění. A budeš se moci spojit s jakýmkoliv mrtvím člověkem, kouzelníkem a další. "

Nevím co mě to napadne ale prostě ji obejmu. Jsme v objetí ještě nějakou chvíli když se odtáhneme.

,,Už budu muset jít. Bylo mi potěšením tě poznat Amarix. "

Usmála se na mě a pak se rozplynula. Z mého hledění na to místo, kde ještě před chvílí byla ona, mě vyrušily kroky.

,,Slečno Raddle jak vidím už jste vzhůru. Jak se cítíte?"SP

,,Nevím vlastně jako vždy."

,,Tak to je skvělé. Převlečte se a pak můžete jít jen si po večeři přijďte pro lektvar."

Kývnu hlavou jako že rozumím a ona odejde abych se mohla oblíknout. Podívám se na židli kde leží oblečení, vezmu si ho a oblíknu si ho.

Rozejdu se do svého pokoje kde zjistím že právě mi skončila poslední hodina Sednu si na postel a hned se u mě objeví Rebella s Tysem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozejdu se do svého pokoje kde zjistím že právě mi skončila poslední hodina Sednu si na postel a hned se u mě objeví Rebella s Tysem. Já se vám vlastně nepochlubila s tím že když si mě Reb vybrala tak si mě něco jako označkovala takže mám na rameni draka ale jako myslím vytetovaného.

 Já se vám vlastně nepochlubila s tím že když si mě Reb vybrala tak si mě něco jako označkovala takže mám na rameni draka ale jako myslím vytetovaného

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dám oběma jídlo a lehnu si na postel. Chvíli ležím až se mi začnou klížit oči tak je nechám a usnu takovým slabým spánkem.

Vaše Mikina;-)

NEZAŘAZENÁKde žijí příběhy. Začni objevovat