Adrien neden bana bu kadar yakın davranıyor?

6.4K 287 56
                                    

Marinette'in ağzından;

Ah ne kadar güzel bir gün! Diyebilmeyi çok isterdim fakat tikki yine beni saçımdan çekiştirerek uyandırdı.

Marinette: ahhhh...tikki!!
Tikki: üzgünüm marinette. Ama okula geç kalıcaksın...

Ne!!! O zaman hemen hazırlanmam lazım. Teşekkür ederim tikki. Yataktan kalkar kalkmaz duşa girdim. Sonra hızlıca kyafetlerimi giyinerek aşağıya indim. Tikkiyi de çantaya koydum tabiki. Aşağıda kahvaltı ettikten sonra tikki için pastaneye uğrayıp kurabiye aldıktan sonra koşar adımlarla okula gittim.
Okulda herşey normaldi. Bir tek şey dışında tabi... adrien. O bana biraz garip davranıyor gibiydi. Sanki bana daha da fazla yakınlaşmış gibi. Bir yandan hoşuma gidiyordu çünkü onu çok seviyordum ama öte yandan böyle davranması çok garibime gitmişti. O hiç böyle yakın davranmazdı. Bende çok fazla üstelemeyip akışına bıraktım.



Adrien'ın ağzından;

Marinette'e yakın davranıyordum çünkü onun uğurböceği yani aşık olduğum kız olduğunu öğrendiğimden beri ona açılmaya çalıyorum. Bu bilinmeyen numara işi güzel, hoş ama marinette çok da samimi davranmıyor bana onda. Neyse ki o da bana aşık. Ona en kısa sürede açılmalıyım.

Yazar'ın ağzından;

Akşam herkes okuldan çıkar ve evlere dağılır. Adrien bilinmeyen olarak marinette'e yazmaya başlar..

Böceğim: merhaba pisi..
Kedicik: merhaba prenses..
Böceğim: dur bi dakika... prenses??? Karakedi??
Kedicik: hayır o değilim sadece seni seviyorum ve sen benim biricik prensesimsin..
Böceğim:  pisi biliyorsun ki ben başkasına aşığım.. seninle birlikte olamayız.. üzgünüm...
Kedicik: merak etme prenses.. o da seni seviyor..
Böceğim: gerçekten mi? Peki sen nereden biliyorsun?
Kedicik: eeeeee....şey ben..... ben karakedi'nin çok yakın bir arkadaşıyım da.. adrien da karakedi'ye söylemiş. Karakedi de bana söyledi.
Böceğim: hmmm... peki öyle olsun.. ben yatıyorum iyi geceler pisicik...❤️
Kedicik: SEN BANA KALP Mİ ATTIN? HANİ KALP ATMAK YASAKTI? ŞİMDİ KALP KRİZİ GEÇİRİCEM..❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💚💚💚💚💙💙💙💙💙💜💜💜💜
Böceğim: şansını zorlama istersen kedi...
Kedicik: tamam prenses...

Kedicik: keşke kim olduğumu bilsen..

Mesajınız iletilemedi...

Maskeli AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin