Marichat

5K 237 53
                                    

Adrien'ın ağzından;

O gün okulda çok düşünmüştüm ve sonunda leydimin nasıl olduğunu merak ettim. Ve karakedi olarak gidebileceğimi düşündüm...

Plagg: ADRİEN PEYNİİİRRRRRR!🧀🧀🧀🧀🧀
Adrien: ah plagg... ne doyumsuzsun.. sahi sen o kadar peyniri tek lokma da nasıl yedin ya?
Plagg: eee... bu da benim sırrım olsun...
Adrien: plagg, ben bugün leydimin nasıl olduğuna bakmaya gideceğim...
Plagg: dostum saçmalama adrien halinle baban asla izin vermez!
Adrien: evet... adrien gidemez, ama karakedi gidebilir... PLAGG, PENÇELER!


Akşam marinette'in evinde...

Yazar'ın ağzından;

Marinette o gece adrien'a sürpriz yapmak için ona bir ceket dikecekti. Çünkü yarın adrien'ın doğumgünü idi. Marinette ceketi dikerken birden aklına karakedi geldi ve ceketi karakedi'nin kostümüne benzeterek dikmeye başladı. Tam o sırada camı tıklatıldı...

Tık tık!

Marinette yerinden kalkıp balkona gitti. Ve tabiki de gelen karakedi idi.

Marinette: selam kedicik!
Karakedi: selam marinette! Nasılsın? Seni merak ettim. Hem ne zamandır da görüşemiyoruz..
Marinette: evet baya uzun zaman olmuştu.. geçip otursana dışarda kaldın..
Karakedi: bekle.. NE? içerisi mi?
Marinette: evet, elbette.. hadi gel otur.

Bunun üzerine karakedi odaya girer ve şemsiyeli koltuğa oturur..

Karakedi: marinette... benim sana birşey söylemem gerekiyor...
Marinette: nedir kedi?
Karakedi: be-ben se-senden hoşlanıyorum...
Marinette: NE!!??? SEN CİDDİ MİSİN??!!!
karakedi: evet ciddiyim... yoksa kızdın mı?
Marinette: hayır... sadece... şaşırdım... senden beklemezdim...
Karakedi: neyi benden beklemezdin??
Marinette: benden hoşlanacağını beklemezdim kedi..
Karakedi: neden peki?
Marinette: çünkü ben senin uğurböceğine aşık olduğunu sanıyordum...

Karakedi:*ah ben şimdi nasıl söyliycem? Sırrını biliyorum o yüzden seni çok seviyorum falan mı?* biliyor musun marinette? Ben ona birzamanlar aşıktım... taki bir kız çıkıp aklımı başımdan alana kadar...
Marinette: peki kimmiş o şanslı kız?
Karakedi: o.... o kız.... o kız sensin marinette...
Marinette: ciddi misin? Seni kırmak istemiyorum ama ben başkasını seviyorum...
karakedi: kim bu şanslı erkek?(sanki bilmiyor.. jsjsjsjsjsj)
Marinette: adrien... adrien agreste... ona uzun zamandır aşığım... ama son günlerde bana çok yakın davranmaya başladı. Ben anlamadım ama bir yandan da hoşuma gitmiyor değildi. Çünkü ona aşığım. Ama sonra garip gelmeye başladı çünkü adrien aslında bana hiç bu kadar yakın olmamıştı... onda anlamlandıramadığım değişiklikler var...
karakedi: ne gibi mesela?
Marinette: mesela... derste sürekli arkasına dönüp bana bakıyor, sanki gözlerini benden alamıyormuş gibi.. mesela... sanki her gittiğim yerde beni takip ediyormuş gibi hissediyorum.. sanırım o da benden hoşlanıyor...
Karakedi: bu hoş sohbet için çok teşekkür ederim prenses... şimdi gitmeliyim..
marinette: peki.. hoşçakal karakedi!!!
Karakedi: görüşürüz marinette!!

Tikki: saat geç oldu marinette... eğer şimdi yatmazsan okula geç kalıcaksın...
Marinette: uyardığın için teşekkür ederim tikki..

Yazar'ın ağzından;

Ve marinette kendini uykunun kollarına bırakır...

Maskeli AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin