Yazar'ın ağzından;Marinette o gün okula giderken aklına bir fikir gelir. Adrien için ona sürpriz bir parti yapmak. Hemen bu fikrini alya'ya söylemek üzere sınıfa girdi.
Marinette: alya!
Alya: selam marinette!
Marinette: selam alya. Sana birşey söylemek istiyorum. Adrien için sürpriz bir doğum günü partisi yapmalıyız!
Alya: bugün adrien'ın doğum günü! Haklısın.. hemen bir sınıf grubu kurmalıyım!Alya kişisi "A.S.D.G.P.O"adlı grubu kurdu.
Alya kişisi marinette kişisini ekledi.
Alya kişisi nino kişisini ekledi.
Alya kişisi ivan kişisini ekledi.
Alya kişisi nathaniel kişisini ekledi.
Alya kişisi mylene kişisini ekledi.
Alya kişisi alix kişisini ekledi.
Alya kişisi max kişisini ekledi.
Alya kişisi kim kişisini ekledi.
Alya kişisi juleka kişisini ekledi.
Alya kişisi rose kişisini ekledi.Alya: arkadaşlar hemen bir plan yapmamız lazım.
Nathaniel: grubun adının açılımı ne?
Alya: Adrien'ın sürpriz Doğum Günü Partisi Operasyonu.
Nathaniel: sağol alya.
Marinette: arkadaşlar! Ben bir liste yaptım. Ona göre görevlerinizi vericem.
Max: grupta neden sabrina ve chloe yok?
Marinette ve alya: çünkü onlara gerek yok. Onlar adrien'ı rahat bırakmazlar.
Max: açıklama için sağolun kızlar.
Marinette: görev dağılımı şu şekilde;Alya-nino = partinin videosu
Nathaniel-kim = süslemeler
Rose-Mylene-alix = yiyecekler ve içecekler
Max = adrien ile ilgili video montajları
Juleka-ivan = partinin nerede olacağını karar verin.Marinette: herkes için uygun mu?
Herkes: bana uyar.
Alya: marinette sende adrien'ı oyala.
Marinette: b-ben m-mi?
Alya: evet sen.
Marinette: p-peki.Marinette'in ağzından;
Herşey harika gidiyordu. Herkes son hız çalışıyordu. Benim aklıma son anda harika bir fikir geldi. Hemen evime gittim ve odama çıktım. Adrien'a şarkı yazacaktım. Ve içimden geçenleri yazdım. (Şarkıyı marinette söylerken öğrenceksiniz. Bu arada benim hikayemde marinette gitar çalmayı biliyor.) harika olmuştu. Sonra adrien'a özelden yazmaya başladım.
Marinette ve adrien özelden...
Marinette: selam adrien!
Adrien: selam marinette!
Marinette: adrien.. şey... birlikte sinemaya gidelim mi?
Adrien: olur... hangi film?
Marinette: The BabaDook'a ne dersin? (Psikolojik gerilim filmi. Çok güzel bence izlemenizi tavsiye ederim. Bir sonraki bölüme filmin afişini koyarım.)
Adrien: olur.Yazar'ın ağzından;
Marinette adrien'ların evinin önüne gelmişti. Adrien'da pencereden bakmaktaydı. Marinette'i görünce hemen aşağı indi.
Marinette: selam adrien. Gidelim mi?
Adrien: gidelim.Yazar'ın ağzından;
Marinette filmdeyken çok korktuğu için adrien'a sarılmıştı. Adrien bunu farkettiyindeyse adrien'ın yüzü kızarmıştı. Marinette film bittikten sonra saatte bakmıştı. Doğum günü partisinin zamanı yaklaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskeli Aşık
FanfictionDeğerli okurcuklarım; Bu kitapta marichat, texting, adrienette olucak. Tek kitap olucak.(açıklamayı ilk hali ile okuyanlar için) inşallah beğenirsiniz... İyi okumalar?