Marinette ölecek mi???

4.3K 230 136
                                    

Marinette: merhaba pisi? Oyun oynamak ister misin? ( aklı sıra kim olduğunu bulmaya çalışıyor...😄🤔)

Görüldü.07.30

Kedicik: üzgünüm prenses mesajını görmemişim.. olur oynayalım... ne oynayacağız peki?
Marinette: doğruluk mu cesaret mi? Oynayacağız kedicik... ben başlıyorum.. doğruluk mu cesaret mi?
Kedicik: doğruluk...
Marinette: hmmm... hangi okulda okuyorsun?
Kedicik: senle aynı okulda okuyorum..
Marinette: hmmmm.. peki sen sor..
Kedicik: ben seni anladım... sen aklı sıra benim kim olduğumu çözmeye çalışıyorsun... ve ben zaten senin hakkında herşeyi biliyorum. O yüzden sen sor, bende cevaplıyım...
Marinette: tamam ozaman... hangi sınıftasın?
Kedicik: eeee... şey.... seninle aynı sınıftayız...
Marinette: NE???!!!!! Ciddi misin? Bana kendin hakkında biraz da ipucu verir misin?
Kedicik: artık veremem prenses... ama sen yine de bulmaya çalış... bulduğunda tekrar yazarsın...
Marinette: tamam zaten okula gitmem gerek. Hoşçakal pisi!
Kedicik: hoşçakal prenses...



Sabah okulda...

Marinette herşeyden habersiz okulda gidiyordu. Ta ki sabrina'nın onu tuvalete birşey konuşmak için çağırdığı zamana kadar...

Marinette'in ağzından;

Herşey normaldi.. adrien yine derslerde arkasına dönüyor ve beni izliyordu.. böyle böyle derken öğle arası da bitmiş öğleden sonraki ilk derse girmiştik. Ders matematikti.. *ah şu nalet matematik.. büyü de sorunlarını kendin çöz be evladım!* teneffüs zili çaldı ve sabrina hemen yanımda bitti..

Sabrina: merhaba marinette, seninle acilen birşey konuşmamız gerekiyor.. tuvalet'e gidebilir miyiz?
Marinette: ehm... bilemiyorum, arkadaşlarıma sormam lazım.. (sizce ne yapmalıyım bakışı atar..)
Alya: ben pek güvenmiyorum ama önemli olabilir... sen en iyisi git..
Marinette: tamam o zaman hadi sabrina..

Der ve sabrina ile tuvaletlere gelirler.. sabrina eline aldığı uyutucu ilaç damlatılmış mendili marinette'e koklatır ve marinette bayılır... sabrina onu tuvaletlerden birine koyar ve kapıya sandalye koyarak açılmasını engeller... tam bu arada chloe gelir ve " sen artık bundan sonra yoksun marinette du-peng cheng!!" Diyerek tuvalete yanan bir kibrit atar ve tuvaletin kapısı kitler ve anahtarını da çöpe atıp sabrina ile giderler...

10 dakika sonra...

Alya endişelenmeye başlar...

Alya: adrien, nino.. marinette için endişeleniyorum.. nerede kaldı o??
Adrien: gidip baksak iyi olucak..
Nino: dostum burnuma yanık kokusu gelmeye başladı...
Alya: ACELE EDELİM!!!

Yazar'ın ağzından;

Alya, adrien ve nino yanık kokusunu takip ederek tuvalete ulaşırlar... daha sonra alya marinette'in tuvalette olduğunu hatırlar ve hemen adrien ve nino'ya söyler. Adrien ve nino geriye doğru gerilerek kapıya koşarlar ve kapıyı kırarlar. Adrien koşarak o sandalyeyi oradan alır ve kapıyı açar. Marinette'in heryeri yanmıştır ve bilinci kapalıdır. Alya hemen ambulansı arar. Ambulans gelir ve marinette'i ambulansa koyarlar. Ambulans görevleri alya'nın ısrarları sonucu alya, adrien ve nino'yu da alır ve hastaneye gider. Alya, adrien ve nino... hepsinin ağlamaktan gözleri kırmızının elli tonuna girmiş, göz altları mosmor olmuştu... daha sonra hastaneye yetiştirilen marinette acilen yoğun bakım'a alınır...

Doktor: eğer siz fark etmeseydiniz belki de şimdi ölmüş olacaktı...

Adrien, alya ve nino marinette'in bir an önce ameliyattan çıkmasını bekliyorlardı...

Maskeli AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin