14 yaşıma kadar İstanbul'da Başakşehir ' de yaşadım, mutluydum. 3 kardeştik 1 ablam ve 1 erkek kardeşim vardı. Annem babam hep bi arada yaşıyorduk mutluyduk.
Bir gün babam işten eve geldi. Bursa'ya taşınacağımızı söyledi. Okulların kapanmasına 6 ay vardı. Bizim okulumuz aksamasın diye babam bizden önce gidicekti Bursa'ya bi ev tutmuştu bile kendi için. Bizde 6 ay İstanbul'da yaşamaya devam ettik.
Okullar kapanınca Bursa'ya bizde taşındık. Babam ev almıştı. Normal bi apartmanda 2. ve 3.katlardı ara dubleks bi evimiz vardı. Okulum eve yakındı. Her şey çok iyiydi babamın işleri çok iyi gidiyordu. Ama bir şey eksikti.
Sanki birazcık mutsuzdum. Arkadaşlarıma çok bağlı bir insanım ve arkadaşlarımdan ayrılmak cidden beni çok üzmüştü. Ablamın aksine sosyal bi insandım. Kolay kolay arkadaş edinebiliyordum. Fakat önceki arkadaşlarımı cidden çok seviyorum.
Her neyse sonuçta liseye başlıcaktım yeni hayat yeni arkadaşlar mutlu olucağıma inanıyordum. Ablamla aynı liseye gidicektik. Aramızda sadece 1 yaş var. Erkek kardeşimiz ise 6.sınıfa geçti.
Bu arada size benden bahsetmedim. Kahverengi belime kadar uzanan düz saçlarım vardı. Gözlerimde kahverengi ve 1.70 boyum var. Ve 50 kiloyum. Çok sosyal bi insanım be bir çok spor dalıyla uğraşıyorum. Derslerde de başarılı bir öğrenciyim.
Mutlu olmamak için bir sebebim yok.
"ARKADAŞLAR YORUM YAPARSANIZ ÇOK ÇOK MUTLU OLURUM. BU İLK KİTABIM BİRAZ ACEMİ OLDU BİLİYORUM. YAZIM HATALARIMI GÖRMEZDEN GELİRSENİZ SEVİNİRİM. DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUM OLARAK BELİRTİRSENİZ ÇOK ÇOK MUTLU OLURUM SİZİ SEVİYORUMMMM💙💙"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz
Teen Fiction14 sene sonra bambaşka bir şehirde bambaşka bir hayata başladım. Biraz bela ama sevilen bir öğrenciyim. Okulda beni neler bekliyor...