"Deriiiiiiiin, Derin, kızım kalk hadi, Deriiiiiiiin sabah oldu, okula ilk günden geç kalmak istemezsin değil mi kızım?"
Annemin gittikçe yakınlaşan sesi kafamda yankılanıyordu.
Kapının açıldığını duydum.
"Kalk artık uykucu bugün okulun ilk günüüü"
Diyerek yorganı üstünden çekmişti annem."5 dakika daha ver annem yaaa"
Diyerek huysuzlandım, annem ise yatağın boş kalan kısmına oturup. Yanağıma öpücük kondurdu.
"Kızım kalk artık alanlarda kalktı herkes hazır, kahvaltı hazır seni bekliyoruz."
Herkesin uyanmadığını biliyodum beni uyandırmak için öyle söyledi muhakkak ilk beni kaldırmaya geldi. Her neyse
'Tamam anne kalkıyorum" dedim ve yatakta doğruldum.
Aslında kolay kolay uyanmazdım uykuya bayılma birisiyim çünkü. Ama okul olduğu için heyecanlıydım ve erkenden uyandım.
Annem odadan çıkmak için ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. Kapıyı açıp dışarı çıktı.
Bende ayağa kalktım önce yatağımı kapattım. Daha sonra banyoya girdim yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım. Duş almayı aklımdan geçirdim ama dün akşam yatmadan önce aldığım için vazgeçtim. Banyodan çıkıp dolabımı açtım. İçinden okul kıyafetlerimi alıp geri kapattım. Önce dizlerimin bir karış üstünde kalan siyah eteği giydim. Daha sonra ise beyaz gömleği geçirdim üstüne. Üstten 2 düğmeyi düğmelmedim kravatı ise gelişi güzel bol bi şekilde bağladım. En sona ise dize kadar gelen beyaz çoraplarını geçirdim.
Üzerimi giydikten sonra aynanın karşısına geçip saçlarımı taradım. Düz oldukları için düzleştirme ihtiyacı hissetmedim. Tepeden bi at kuyruğu yapıp beyaz ipli siyah hırkamı giydim. Çantamı aldım son olarakta kırmızı kulak dışı kulaklığımı boynuma taktım ve telefonumu hırkanın cebine koydum. Ve odadan çıktım.
O sırada yan kapıda açılmıştı. Ablam Selin'in odasıydı. O benim aksime siyah ipli beyaz hırkasını almıştı. Saçlarını ise toplamamıştı.
Beraber aşağı kata indik. Kahvaltı hazırdı. Bi an önce masaya oturup yemeği yiyip kalktık. Servis gelirdi birazdan.
Beyaz nike ayakkabılarımı ayağıma geçirip evden çıktık. Servis biz çıkar çıkmaz gelmişti.
Servise bindik. Herkes kendi halindeydi. Servisin yarısı daha boştu. Selinle yan yana oturduk ben cam kenarına o ise yanıma. Tam kulaklıklarımı takıcaktım arkadan müzik sesi geliyodu Ferdi Tayfur- Gitti de gitti arkamı dönüp baktım. Kulaklıkla dinliyordu ama son ses dinlediği için bütün servis bu şarkı ile yankılanıyordu.
Çocuğun tipine baktım. Baya yakışıklıydı siyah saçlı beyaz tenli. Gözleri kapalı olduğu için göremiyordum. Kulağında küpesi vardı.
Boynuna da bir kolyesi vardı. Zincir bi kolye. Halka şeklinde ve içinde Akın yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz
Novela Juvenil14 sene sonra bambaşka bir şehirde bambaşka bir hayata başladım. Biraz bela ama sevilen bir öğrenciyim. Okulda beni neler bekliyor...