Vervolgens bestelde de kapitein zijn ondergeschikten om keruangannya.lalu komen de bawahnnya sergeanten en een luitenant kwam aan de kapitein abraham.Abraham mengatakan'Kalian weten waarom ik je vroeg al het goede sergeanten en luitenants te komen".
vroegen zij zich af hati.Abraham gaf het antwoord '' Nu, niet alleen de Nederlanders waren om een soldaat, maar de inboorlingen Nederlands-Indië zijn".
Lt. één andrean vroeg '' Het spijt me als mijn sassy kapitein, waarom niet inheems ook onze troepen gerekruteerd is meer dan genoeg. Captain Abraham antwoordde: 'waarom wil ik de inboorlingen te werven, want we hebben een missie om een oude schat die mongaya sebagain zijn koninkrijk eerste te leveren, en dan nog alleen kleine onderdelen die we brengen aan het gebied van 2 huizen rotterdam inboorlingen, foto rechts dat kleine gebied van 2 geboortehuis.
"jij krijgt ook het aandeel." De uitdrukking van de sergeant en luitenant andrean zag er gelukkig uit "Wow we zijn rijk terug naar Nederlands nih"
Dan weer legde kapitein Abraham "Maar we hadden een kink in de kabel in de Indische Oceaan en in de buurt van de Bosporus laatste tijd piraten piraten begon in de eerste plaats verstrooien uit Sri Lanka, India, tot voor kort piraten afrika.baru ze beroven en doden alle Britse passagier die wil singapore '.
Toen antwoordde de brigadier: 'Kapitein, we hebben een kanon en vuurwapens.'
Kapitein Abraham antwoordde: 'Omdat de Nederlanders in de kolonie door Franse wapens zijn gereduceerd, hebben we 60% zo erg middelmatig verminderd, en zelfs dan moet het een Franse vergunning zijn. Dus we hebben ook een inheemse kampioen nodig om het hoofd te bieden als de piraten ons allemaal aanvallen '.
Luitenant Eén andrea vroeg 'Captain wanneer we de inheemse babu rekruteren'.
Captain abraham antwoordde: "Maak vanmiddag aankondigingen, vooral in de gemeenschap, we hebben een geweldige inheemse kampioen nodig"
Een sergeant boodschappers vervolgens Luitenant Andrea plakken Java-taal papier in de vorm van rekrutering van inheemse soldaten in het fort muur Ludwig van gouverneur paleis, Public kudde tersebut.Salah zag de aankondiging van het publiek om te lezen: "Waarom geen rekrutering zo Nederlandse soldaten, we konden worden Londo '' ,
Dan wil andere mensen om bezetters jawab'wes koe ".Vervolgens andere mensen stemde in" grote duitnya ah ya willen deelnemen". En Jim waren thuis op het paleis van de inheemse leger aanwerving papier door de Nederlanders te gaan van het werk zijn.
Joko''Wah rekrutering van een soldaat met een salaris londo 4 staven van goud ', maar hier staat ook soldaten terwijl slechts laten vallen op de Nederlandse en pulanngya een soldaat niet meer zijn.
Widodo en jiun benaderden Joko "lum go home joko"
Joko antwoord "nee recruitment is om een soldaat te zijn, zou zijn salaris ngak loe komen 4 staven van goud, maar als terugkeer naar Java ngak opnieuw een soldaat weer zodat de soldaten terwijl".
Jiun counterde '' gimane als vlieger tuh pade volgt, dus soldaat, mooie ya goudstaven ".
Joko antwoordde '' vrij omvangrijk maar in plaats daarvan bestempelden we londo not jawo. Widodo antwoordde: "Ik denk dat de reden waarom we come recht ngak lifetime kans, ooit zo Londo, ik wil peceng hold".
Jiun 'Laten we lid worden van joko joko'.
Joko ging toen akkoord om zowel zijn beste vriend te spreken als 'ik doe mee met jullie morgen, we lijst'.
JE LEEST
Cruise schip drei van
AdventureToen de Jongeren hun fortuin probeerden te worden als het Treasure Army, opgenomen in het progo caskon door het Nederlandse Koninkrijk, met hun hoge raciale en andere idealisme, werden de jongeren van verschillende regio's en verschillende karakters...