hoofdstuk 5

3 0 0
                                    

In het nabije bos van het paleis van de gouverneur begonnen legerkandidaten tentschuilplaatsen te maken. Wei antwoordde: "Hé Joko, alsjeblieft, pak het hout". Op weg naar de tak van een boom. Joko antwoordde: "Hé wie vertel je me om takjes op te halen, je bent de baas hier".

         Wei "Ik bind opnieuw het touw Joko". Widodo antwoordde: "Al - ik zal het hout laten verzamelen". Sutarno antwoordde: "Wel, het is zo donker yah". Joko Antwoord "ahhkh vandaag hebben we niet gebaad". David "Het is gek dat de Nederlandse troepen ons laten martelen, laat staan ​​onze nihil opeten".

         Bowo antwoordde: "We deden gewoon wat Kopka zei, later zullen we opnieuw worden gemarteld". Jiun antwoordde: "Udah aarrrhfg Ngomong gemarteld gaat door".

         Na 30 minuten van het opzetten van hun tenten Shelter zat te kijken naar de sterren aan de hemel Joko zei: "Het is prachtig deze avond, speelde veel, maar mijn maag honger".

          Een paar seconden later kwamen Byons soldaten en korporaal Dario met meerval en wild water. Korporaal Dario antwoordde: "Dit zijn jullie 7 mensen, onthoud totdat het op is, omdat degene die de inboorlingen kookt zoals jullie Suketi-dienaar worden genoemd".

         Soldiers Head Byon zei: '' Nu is de tijd om te eten. "Eindelijk ze zijn 7 mensen eten met verve. Corporal Dario" Hey soldaat Head Byon, weet je nog toen beide militaire opleiding van hun tijd voor een tijdje, waren we een lange tijd bijna zeven maanden in de jungle Nederland".

          Soldaat-chef Byon antwoordde: "Dit is het harde leven, de hardheid van het Nederlandse leger". Na het eten gaf korporaal Dario aanwijzingen aan de toekomstige soldaten "Ok alles, binnenkort tijd om te slapen, ik wil niet dat iemand nog steeds activiteiten doet in de nacht, als er is, ik versla jullie allemaal".

          Uiteindelijk sliepen ze allemaal samen in de tent shelter. tijdens het slapen denkt joko: "Wel zo moeilijk om een ​​leger te zijn, ik denk dat er niet zoiets bestaat". Jiun praat dan met Joko '' Joko Ik wil eerst urineren ja. "Joko antwoordde '' snel, hier weer".

           dan Jiun uit de tent van de schuilplaats en loop de struiken om te plassen. Jiun zei: "Het is zo donker deze nacht". Toen liep Jiun in het donker van de nacht naar de Shelter-tent. Jiun zei: "Wah waar is dit, de duisternis, oh mijn verdwaalde in het bos." Na 7 minuten ontmoette ze haar tent shelterbed niet.

            Jiun werd geslagen door Corporal Dario en Private Byon Head. Dario korporaal antwoordde: "hey waarom ga je naar buiten, klootzak neuken Dick. Toen keerde Jiun" Commander sorry dat ik verdwaald na het plassen", hoofd kick Byon Jiun de maag van de soldaat te stuiteren in de richting van de struiken.

           en korporaal Dario antwoordde: "Het Warrior Chief Byon, ze tijd om te rusten. '' Tot slot Corporal Dario and Soldiers Head inluiden Jiun Byon Tent naar Shelter gehad.

           Joko '' helaas, geen coach "Corporal Dario" Hey u allen, vrienden Jiun verloren, ik wil niet nog een nacht daar ya, als je wilt om te plassen, doe het in de shelter".

           Byon's Warrior "hahahah jij homo baseert alle hahaha samen slapen, Sword all ya ahahah".

             Corporal Dario "hahaha son of motherfuck them all". Uiteindelijk verlieten ze allebei de toekomstige soldaten.

             Jiun als hij naar bed gaat, zegt in het hart: "Die verdomde varkens-coach, ik heb hun nek een dag later gesneden, klootzak".

            toen sliepen ze allemaal degelijk, na twee uur middernacht ging de regen naar beneden om hun schuilplaats te scheren. Joko antwoordde: "Goed, regen alle kleding nat". Bowo antwoordde: "Het is al nat uit het zwembad, al koud door de regen".

             Joko hoorde plotseling het geluid van de voetstappen van harde laarzen. Joko "Wie zijn de nachten". Toen schreeuwde de hoofdgabriel van het korporaal luid tot de dieren schreeuwden, vooral uilen. "Het hoofd van korporaal Gabriel" Hé, de dieren staan ​​op, worden allemaal wakker ".

               Korporaal Donny schreeuwde luid: "Iedereen wordt wakker, inheemse duivels".

              toen werden de kandidaten van het leger wakker en uit de tent. De hoofd lijkschouwer van Donny antwoordde "alle regels". toen trapte Davids soldaat met rode en boze gezichten bruut tegen 7 aanstaande soldaten. Niet minder felle Head of Byon sloeg herhaaldelijk op het gezicht van Joko, Widodo en daud. Het geluid van de klap was zo hard dat het klonk.

               Het geluid van schreeuwende coaches heel hard aan al te dieren, zoals coyotes schreeuwde luid serigala.Kopral gabriel hoofd en korporaal Hoofd donny alle rekruten te schoppen stuiterde in de bush. Zware regen gepaard met bliksem voegt aura toe om eng te zijn.

               Terwijl andere trainers andere kandidaten martelen. Het hoofd van korporaal Gabriel houdt de aap van Joko vast terwijl hij wordt bezet door het grote lichaam van Gabriel. "Hé, je wilt eruit en dan hardop" Stop nu van deze training ".

                Joko antwoordde: "nee, ik zal niet stoppen". Dan geconfronteerd met Joko dhij was de hoofdschoenen van Chief Corporal Gabriel. Toen testte Chief Warrior David Wei "Hey wei, jouw naam is wei yah". Wei antwoordde "ja coach". Chief Warrior David antwoordde: "Je gaat naar huis om je moeder te zien, jij poesje, homo," antwoordde Wei. "Geen coaches." Toen sloeg Davids sjerp herhaaldelijk op Wei's gezicht, David antwoordde "wil nog steeds niet naar huis", antwoordde Wei. moet zelfs sterven. "David antwoordde:" Blijkbaar is de zoon van Bithch nog steeds overeind. "Na een uur van marteling verlaten de coaches ze allemaal." Gabriel Chief Chief "Laten we het allemaal oefenen, morgenochtend gaan we verder."

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 16, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Cruise schip drei vanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu