De volgende Kebesokan Joko Widodo en Jiun in de ochtend om te voldoen aan demat Joyo "Goedemorgen Demat, de drie van ons wil om ontslag te nemen om te werken". toen vroeg Demang: "Waarom willen stoppen, welke reden".
Joko antwoordde: "We willen ons als Inheems Leger aanmelden". Beantwoord Demat "Oh, de reden dat, nou ja als het is dat je wilt, maar vergeet niet mijn meester gezegd dat het een native soldaat is niet gemakkelijk, want ze zegt dat je oceanen over te steken veel minder voorkomende kwaadaardige piratenschip dat je elke keer zullen doden."
Widodo antwoordde: "Het is een risico om een leger te zijn, we zijn er klaar voor".
Demang antwoordde: "Meld je alsjeblieft aan in de kamer, om je 's ochtends te registreren".
Ze zijn dankbaar dat ze hebben toegestaan dat ze inheems leger worden.
Ze waren de eersten die als eerste arriveerden bij de registratie van het inheemse leger. Rekruteringscommissies 'o ogenschijnlijk jullie drie die vanmorgen voor het eerst kwamen. Jiun antwoord:' Ja, we willen graag vechten '.
Recruitment comité "Niet je gaat om het leven van veel inwoners zoals wij die willen inschrijven inzetten, en vergeet niet deze soldaten waren terugkomst uit Nederland zijn allemaal opgelucht".
Joko antwoordde: "Geen probleem, deze ervaring is duur maar tijdelijk
Aanwervingscomité 'ok als het je wilskracht 3 uur in de ochtend, herinner uur 3 moet standby in de voorkant van het paleis hier als je gewoon een beetje laat, onmiddellijk laten vallen, je komt terecht in een militaire training voor 5 dagen, je hier slapen.
Widodo '' Wow goede nachtrust in het paleis, ngak opnieuw slapen in de hut '.
Wervingscomité "hahaha voel jullie jongens later, geniet van hahahaha".
Ze gingen naar huis om zich voor te bereiden om rond drie uur 's morgens aan te komen.
Widodo Pun eindelijk wakker. "Wah nog slaperig oaaahhh" haastte hij zich baden hut "Eenmaal klaar baden ze de deur dicht en liep weg met het zijn" bang te laat ya ouch".
ongeveer 7 minuten van zijn huis eindelijk aangekomen in de voorkant van het paleis van de gouverneur Ludwig Van .Hij zag veel mensen verzamelden één Jiun "hey wakker ook ja".
Jiun antwoordde: "ah nog slaperig I, waarbij Ricardo" .Joko Antwoord ' "Ik denk dat kagak Dateng ya" dan Jiun zien joko wandel gaat naar hen. Joko "hahaha mengas deh". jiun antwoordde: 'Kom ook, we hahaha'.
toen vroeg een man van Chinese afkomst wei 'gothic, jij bent ook een lijst met soldaten ja'.
Joko "Ja, we hebben een lijst, willen vakantie op londo". toen stelde de Chinese man zichzelf voor: "Mijn naam is Wei salam, ik wil ook een lijst maken".
ze waren bekend. Widodo antwoordde: "oh ja je de enige nakomeling van China die registreren om een soldaat, hier vele Javanen, Betawi ama het veld bent".
Wei antwoordde: 'oh weve ngak Genealogie kan registreren, het is zo sementara.Saya al gemeengoed Army innerlijke werking van de handel, willen ya probeer nieuwe ervaringen".
Joko "Hahaha Horang Kaya nih olang"
Wei "Hey ngak everyone rich Chinese descent".
Widodo "Je bent al rijk en wilt de dood van het leger riskeren".
Wei Antwoord "Elke man moet sterven".
JE LEEST
Cruise schip drei van
AdventureToen de Jongeren hun fortuin probeerden te worden als het Treasure Army, opgenomen in het progo caskon door het Nederlandse Koninkrijk, met hun hoge raciale en andere idealisme, werden de jongeren van verschillende regio's en verschillende karakters...