hoofdstuk 4

2 0 0
                                    

       Buiten de Governor's Palace, de zeven van hen Joko Widodo, Jiun Wei, Sutarno, David en Bowo werd geleid door korporaal en Corporal Gabriel HoofdLeider Donny door het bos in de buurt van het paleis. In het hart van Joko '' Wah Mau dikemana - in ons, wah die dah '.

        Kopka Gabriel "dit is zonsondergang ja". Verscheen voor Kandidaat-leger 4 vrienden Kopka Gabriel en Kopka Donny die ook korporaal leger zijn en hun ondergeschikten allemaal.

        Corporal Dario "Hahaha Kandidaat van onze mannen, commandant". Head Warrior Byon Antwoord '' hahaha, Denk eerst na of we deel willen uitmaken Hey Indigenous Irlander ".

        Chief Warrior David "Hahaha". Toen opende de zeven van hen zijn ogen door Kopka gabriel Dan Kopka Donny, waarna hun ogen zich verbreedden om 3 Grote Nederlandse legerhoogten te zien.

        Jiun zei in het hart "Abis dah we martelden vijf kirain slechts twee".

Bowo zei "Wah nyesel caves list, dus soldaten belande, kalo gini cave ngak willen niet komen". Toen trok korporaal Dario Bowo en Sutarno's gezicht met zijn zwarte PDl-schoenen en sloeg Bowo en Sutarno Dozen keer.

        Byon Head soldaten sloegen Wei, Jiun en Joko met Pdl schoenen te schoppen in de richting van hun schouders en herhaaldelijk geslagen door de sterke". Terwijl Chief David Nederlandse militairen in elkaar geslagen met inzichten in Widodo en David's gezicht als een bokser en schoppen hun armen herhaaldelijk.

        Korporaal Dario houdt kleren Bowo Bowo en uitgedaagd tot een gevecht "hey irlander laten we vechten tot de dood, kom me vermoorden" Bowo "Nee Kopka, mercy" In zijn hart bowo geërgerd "Basic varkens, honden nederlands".

        Byon's soldaat sloeg herhaaldelijk op het gezicht van meneer Wei, hij zag dat de uitdrukking op Wei's gezicht van streek leek te zijn geschorst. In het hart van Praka Byon "Wow deze pup ook".

       Praka David sloeg het keer op keer tot zijn stem luid klonk. Plots bloedden de oren van Widodo uit de explosie van David Praka, en stopte hij de marteling.

      Korporaal Gabriel zag Widodo oren Bloody foltering en halt toe te roepen "Stop, We istrahat eerste, PFC David medicatie te nemen om te behandelen Widodo".

     Joko ook opgelucht de marteling gestopt, dan Jiun, Widodo, Wei, Sutarno, David, En Bowo benaderd en aangemoedigd Widodo Widodo. Jiun "Widodo sabar, we zullen binnenkort worden verslagen in het leger". Wei "Iya Widodo Soon Again Then Zonder een gezicht van spijt, nog steeds met ernstig gezicht Praka David Treat wond Widodo".

      Kopka Donny schreeuwde '' Iemand wil naar huis, ik nodig het huis nu uit, dit is ons onderwijs, ga niet akkoord ga alsjeblieft naar huis ".

      Kopka Donny "You're Just Going Back Widodo".

Widodo ferm "Ik ga niet naar huis totdat het werkt".

Een blik zonder ook de uitstraling van passie voor zijn kameraden op te geven. Joko "Laten we doorgaan ondanks het leven van de inzet".

        Kopka Gabriel "Nu dit bos plaats waar je kamperen, er is vrij breed dekzeil, Maak je eigen bivak of uw bedden hier, neem dan Broad Dekzeil ya". Kopka Gabriel gooit een tarp naar het land. Joko nam ook het zeildoek om als een tent te gebruiken.

       Kopka Donny '' Nou, alles wat we je laten liggen, ik wil het niet weten, dekzeilen moeten snel opstaan, blijven niet lang. '

       Korporaal Dario "Wel doen lam, of kuhajar jullie allemaal nog erger dan voorheen'. Corporal Gabriel" Ok laten we laten ze allemaal, we zullen hier weer te komen. "Ze Coaches laat alle kandidaat-soldaten die tenten maakten met dekzeilen.

Cruise schip drei vanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu