~2818 μ.Χ.~
Το κίνημα άνοιξε διστακτικά τα φτερά του την 25η Νοέμβρη, με μια μικρή διακριτική τελετή.
Την πρωτοβουλία την είχε πάρει ο Jason White, ένας πολυπράγμων και δάσκαλος σε σχολείο για τα φτωχά παιδιά, που ποικίλουν στις φτωχές περιοχές της Αμερικής. Σπούδασε στην Ευρώπη, με την βοήθεια του θείου του. Εγκαταστάθηκε με πανηγυρική επιτυχία σε φτωχή περιοχή στην Αμερική, λόγω της μόρφωσης και της επιλογής δουλειάς του.
Ο Υπαρχηγός δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον πιστό του φίλο Andrew Pilows. Ένας μορφωμένος αγρότης. Φοίτησε σε πολύ καλό λύκειο, λόγω του φίλου του πατέρα του που του τρέφει μεγάλη αγάπη. Σπούδασε αγροτική, και εγκαταστάθηκε κοντά στους γονείς του -δυστυχώς, σε φτωχή περιοχή.
Οι φτωχές περιοχές αποκαλούνται Σύνορα, λόγω των γεωγραφικών τους θέσεων.
Ενώ, οι πλούσιες περιοχές αποκαλούνται Χώρες.Στις Χώρες κατοικούν οι πλούσιοι γαιοκτήμονες και λαμπροί επιστήμονες, χωρίς ωστόσο να επηρεάζονται από την φορολογία. Αντίθετα, στα Σύνορα κατοικούν οι φτωχοί, όχι ιδιαίτερα μορφωμένοι, άνθρωποι. Η φορολογία τους είναι βαριά, καθώς αγγίζει το εβδομήντα πέντε τοις εκατό των εβδομαδιαίων εσόδων.
Το θετικότερο πράγμα ήταν ότι η Χριστιανική θρησκεία έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο για όλους.
Κάποιος έπρεπε να σταματήσει αυτήν την παράνοια που κυριαρχεί πάνω στην γη.
Ευτυχώς, μια χώρα έμεινε ανεπηρέαστη από αυτό το χάος, και δεν είναι άλλη από την Ελλάδα, που έχει πλέον πολύ καλή παιδεία και υψηλό προσδόκιμο ζωής.
Στην Ελλάδα μελετήθηκε, λοιπόν, η κατάσταση αυτή και οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα του ότι
όσο περισσότερο η επιστήμη προχωρούσε, έδινε πατήματα στις μηχανές να λειτουργήσουν περισσότερο, αφήνοντας σε αδράνεια τον ανθρώπινο εγκέφαλο, δημιουργώντας έτσι παλαιότερες αντιλήψεις.Μάλιστα, το 1720 μ.Χ. από τους επιστήμονες της Οξφόρδης, βρέθηκε ένα παυσίπονο που θα διευκόλυνε πάρα πολύ το θέμα των πόνων.
Όλοι, σε παγκόσμια κλίμακα, ζητωκραύγασαν για ένα τέτοιο θαυματουργό φάρμακο, δίνοντας πάτημα σε όλους να παίρνουν το φάρμακο για το παραμικρό.
Το 1720, λοιπόν, σημειώθηκε ένας από τους μεγαλύτερους λοιμούς στην ιστορία του πλανήτη. Ο λοιμός αυτός πλησίασε τον αριθμό νεκρών αυτού του Β' Παγκοσμίου Πολέμου!Η Ανωτέρα Διοίκηση αποτελείται από 191 άτομα, έναν δηλαδή για κάθε χώρα του κόσμου -εξαιρούμενη η Ελλάδα, ως αυτόνομο κράτος που είναι. Η Ανωτέρα Διοίκηση, λοιπόν, καθιέρωσε τις Χώρες και τα Σύνορα λόγω των ήδη παλαιότερων αντιλήψεων και την υποτιθέμενη αποφυγή ανερχόμενου λοιμού. Θεώρησαν πως ένα τέτοιο σύστημα θα κρατούσε την ειρήνη πάνω στον πλανήτη χωρίς επιπλοκές.
Αλλά όταν παραπάνω από τον μισό πληθυσμό σου είναι φτωχοί, βαριά φορολογούμενοι, πόσο πιστεύεις ότι θα αντέξουν με την θηλιά στον λαιμό;
Ένα βιβλίο που θα σας δώσει μια γεύση από το δικό μου, δυστοπικό μέλλον, που απλώνεται μπροστά σας.
~Quotes of the Book~
~The Future is the Past in a replay~
~The Main difference between the Past and The Future is that the mistakes in the past can't be corrected so easily, but in the Future can be stopped~
YOU ARE READING
The Futuristic Past (Cover: THEICEWOLVES)
Science Fiction1η Θέση στο J-J-A Summer Contest στην βαθμολογία κριτών. 2η θέση στον διαγωνισμό SCBDZ19 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Σ' έναν κόσμο που κλονίζεται για το καλό και το κακό στο μακρινό μέλλον, δημιουργούνται παλαιότερες αντιλήψεις με αποτέλεσμα ο κόσμο...