It's The Truth, after all [4]

6 1 1
                                    

Οι μέρες περνούσαν και οι λίστες με τα ονόματα των συντρόφων όλο και μεγάλωναν.

Ο Andrew είχε παραμερίσει την δουλειά στο χωράφι και καθόταν μαζί με τον φίλο του και έλεγχαν διάφορα πράγματα.

Στην Χώρα της Σκωτίας χτιζόταν το κτίριο, μετά από την παραγγελία του Jason στον θείο του. Η λόγοι για την επιλογή της Χώρας αντί για του Συνόρου είναι προφανείς· οι πλούσιοι δεν υποψιάζονταν τίποτα, λόγω της ιδιαίτερα αναπτυγμένης τους ζωής. Εάν επέλεγαν το Σύνορο, θα κινούσαν υποψίες λόγω της μειωμένης ανάπτυξης του.

Το κτίριο χτίστηκε μέσα σε έναν μήνα, κάτι που βοήθησε πολύ την κατάσταση. Μπήκε σε λειτουργία δύο μέρες μετά.

Ο Jason πήγε στην Χώρα και επισκέφτηκε το κτίριο White.
Ήταν μεγάλο, με πολλαπλούς ορόφους και εξοπλισμένο με γραφεία και άλλα πράγματα που θα χρειάζονταν.
Ο ηλεκτρισμός και η ύδρευση είχαν σταδιακά αποκατασταθεί.

Σήκωσε το κινητό του από την τσέπη του και κάλεσε το σταθερό των Pillows.

"Καλημέρα, κυρία Rebbeca. Ο Andrew;" Ρώτησε την μητέρα του φίλου του.

"Καλημέρα, Jason. Ο γιος μου είναι στο χωράφι."

Με αυτά τα λόγια ο Jason σφύριξε αθόρυβα δύο βρισιές. Δεν του άρεσε που ο φίλος του δεν ήταν δίπλα του σήμερα.

"Εντάξει, όταν γυρίσει ας μου κάνει ένα τηλεφώνημα," της ζήτησε με ένα χαμόγελο και το έκλεισε.

Σηκώθηκε από το γραφείο που είχε επιλέξει για εκείνον. Ήταν ένα ξύλινο σκαλισμένο στο χέρι γραφείο, με μια μαύρη, δερμάτινη καρέκλα με ρόδες.
Βρισκόταν στον προτελευταίο όροφο –στον δεύτερο.

Βγήκε από το κτίριο μερικά λεπτά μετά. Στα χείλη του ήταν ένα παγερό χαμόγελο· η αρχή είχε γίνει και η συνέχεια έμελλε να έρθει πολύ σύντομα.

[~][~][~][~][~][~][~][~][~][~][~][~][~][~]

Η Virginia εξέτασε ένα σκυλάκι που βρισκόταν ξαπλωμένο στο διαμορφωμένο κρεβάτι μέσα στο κτηνιατρικό.

Μόλις τελείωσε την δουλειά της, το άφησε δίπλα στα άλλα για να ξεκουραστεί.

Ξεκίνησε για το γραφείο του προϊσταμένου της, ώστε να ζητήσει μερικά πράγματα που το κέντρο χρειαζόταν.

Χτύπησε την πόρτα αργά και μπήκε μέσα, μόλις άκουσε το χαρακτηριστικό "περάστε".

"Johann, έχω φτιάξει μια λίστα με ό,τι χρειαζόμαστε," τον ενημέρωσε με την βελούδινη φωνή της η Virginia.

The Futuristic Past (Cover: THEICEWOLVES)Kde žijí příběhy. Začni objevovat