Σεβασμός.
Μια αξία ανεκτίμητη, η οποία δεν μετριέται σε γραμμάρια ή κιλά, ούτε σε εκατοστά και μέτρα. Μια αξία που δεν αγοράζεται με ευρώ ή δολάριο, με κανενός είδους χρημάτων.
Την κερδίζεις.Ο σεβασμός δεν επιβάλλεται, εμπνέεται.
×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×°×
Η Virginia Tier είναι στο πλευρό τους. Αυτό σκεφτόταν ο Jason White όλη μέρα και χαιρόταν. Ήταν σίγουρα μια μεγάλη νίκη, εφόσον η κοπέλα φαινόταν παραπάνω από ικανή και κατάλληλη για το κίνημα.
Φορούσε το σακάκι του και πήρε την δερμάτινη τσάντα του, για να πάει στο σχολείο. Κλείδωσε το σπίτι του και βγήκε στον δρόμο, όπου έβγαλε το κινητό του και κάλεσε τον πιστό του φίλο, ως συνήθως.
Είχε σχεδόν εκνευρίσει τον εαυτό του με αυτήν την πράξη, όμως δεν μπορούσε να κάνει κάτι, εφόσον δεν ήταν καθόλου κοινωνικός.
Κανείς δεν απάντησε στο σταθερό των Pillows και εκείνος δεν έδειξε να ενοχλείται.
Αντίθετα, άρχισε να βηματίζει σταθερά και με αυτοπεποίθηση προς το σχολείο. Βέβαια, μετά από την νοητή γραμμή που οριοθετεί τον έξω κόσμο με το σχολείο, η χαρά του θα εξαφανιζόταν. Τουλάχιστον δεν θα ήταν τόσο έκδηλη, σεβόταν τον χώρο, σεβόταν και τα παιδιά.
Τα είχε σαν δικά του. Σαν τα παιδιά που δεν είχε.
Μόλις μπήκε στον χώρο του σχολείου, κινήθηκε γραμμή προς την τάξη του. Δεν πέρασε καν από το γραφείο των καθηγητών.
Να πει τι μαζί τους, άλλωστε; Η συντριπτική πλειοψηφία είχε αντίθετη γνώμη από την δική του. Άλλοι ήταν απλά αδιάφοροι στο θέμα που ζουν, λόγω των πλουσίων συγγενών τους. Βέβαια, οι χειρότεροι ήταν αυτοί, οι μίζεροι καθηγητές. Αυτοί που άκουγαν τα παιδιά και τα πρόβληματά τους και τα γιγαντίωναν
μπροστά στα παιδικά ματάκια τους.Έτσι, πολλά παιδιά αρνούνταν να πάρουν μαζί τους στο σχολείο κάτι να φάνε, ώστε να το αφήσουν για τους γονείς τους.
Και τα παιδιά πεινούσαν. Λιποθυμούσαν. Είχαν γίνει οστέινα. Μέχρι, που οι γονείς ήρθαν και του μίλησαν και ζήτησαν συμβουλές.
Οπότε ο Jason ανέλαβε δράση.Λίγες εβδομάδες μετά, όλα είχαν επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα. Ο Jason έβλεπε με ευχαρίστηση την προσπάθειά του να αποδίδει καρπούς.
Αλλά η πραγματικότητα τον χτύπησε απότομα, όταν είδε δύο αγόρια να μαλώνουν στο προαύλιο.
ESTÁS LEYENDO
The Futuristic Past (Cover: THEICEWOLVES)
Ciencia Ficción1η Θέση στο J-J-A Summer Contest στην βαθμολογία κριτών. 2η θέση στον διαγωνισμό SCBDZ19 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Σ' έναν κόσμο που κλονίζεται για το καλό και το κακό στο μακρινό μέλλον, δημιουργούνται παλαιότερες αντιλήψεις με αποτέλεσμα ο κόσμο...