Luku 004

81 18 3
                                    

Jimin sai vaatteensa sovitettua, ja ostikin jotain. Vaalean neuleen sekä harmaan silkkisen kauluspaidan kaikkine silkki nappeineen. Itse en voinut mitään ostaa, mutta Jimin anoi saavansa ostaa minulle sukat joissa oli batman ja superman kuvioita .Enhän minä siitä voinut kieltäityä.

-
Kävelimme kaupungin vilskeessä tuon oranssitukkaisen pojan hotellia kohti.
Valot välkkyivät pimeässä yössä ja taivas päälläni oli täysin musta lukuun ottamatta noita täydellisiä pilkehtiviä tähtiä ja niistä muodotuneita kuvioita.

Edessäni komeili hieno hotelli jossa Jimin majaili.
Poika katsoi kelloa ja tarttui kädesbtäni. Kylmät väreet vaelsivat pitkin kehoani. Pojan käsi oli niin pehmeä ja heiveröinen ettei sitä voinut käsittää.
"Tuu, keretään just ja just kattoo tota illan esitystä" poika sepitti ja nyki minua oville.
En vastannut mitään vaan seurasin poikaa vastustelematta. Oven edessä liuku ovi avaantui ja sieltä korviini uloittui heti saksofonin ammattimainen soittaminen. Tai siltä se kuulosti ainakin minun korvaan.
Istuimme ainoille vapaille paikoille aika perällä, mutta kyllä sieltä näki ihan hyvin lavalle missä soittajat soittivat jotain jazz tyyppistä musiikkia.
Hetken siinä istuessamme tarjoilia tuli luoksemme.
"Ottaako nuoripari jotain?" Nainen kysyi hymyillesään ja katsoi käsiämme.
Kätemme olivat vielä tiukasti kiinikkäin toisissaan.
"M-me ollaan ihan kavereita" sanoimme kiusaantuneesti yhteen ääneen ja irrotimme kätemme toisistaan.
"Aa no siinä tapauksessa mitä teille saisi olla?" Tuo kysyi ja odotti kiusaantuneena vastausta.
"Mä en ota ainakaan mitään" sanoin ja katsoin jiminiä kysyvästi.
"Ei kyl me otetaan" jimin sanoi ja rupesi luettelemaan loputtomasti alkoholijuomia.

Juomat tulivat pöytään ja otimme yhdet shotit käsiimme ja kilautimme juomia toisiaan vasten.
Nielaisin juomani kerralla alas ja köhäisin kerran. Niin teki myös Jimin.

Hetken kuluttua olimme jo umpikännissä eikä loppua näkynyt. Minulla ei ollut mitään hajua mitä tuolloin tapahtui. Muistan vain siitä eteenpäin kun jotkut ystävälliset hotellin asiakkaat veivät meidät  Jiminin huoneen ovelle.

Hoipertelimme molemmat suoraan sänkyyn.
Ja no kännissä kun on tuteita ei pelätä paljastaa.

Jimin makasi suoraan edessäni nojaten päällä kättään vasten.
"Sun huulet on täydelliset" sanoin sekavasti.
"Älä viitti, sun on täydellisemmät" Jimin sanoi ja asetti sormensa huulieni päälle.
"Eikä oo sun huulet on kaikista täydellisimmät" sanoin ja menin lähemmäs poikaa.
Kinastelu jatkui ja jatkui kunnes aihe muuttui kyseenalaisemmaksi.
"Sun huulet maistuu paremmalle kun mun" jimin sanoi.
"Eihä, katotaanko?" Kysyin, taino totesin ja suutelin poikaa.
Käteni vaelsivat tuon pitkän suudelman aikana Jiminin lantiolla.
Repäisin tuon paidan pois ja aloin merkkaamaan tuon kaulaa märillä, alkoholilta maistuvilla merkeillä.

Joo älkää cringetkö liikaa plss;,)
Ja OMG vähä yli 80 lukukertaa tai mitä nyt onkaa
Kiiiiittään, se merkkaa mulle paljon ja kiitos myös ihanista kommenteista mitä te joskus laitatte<333

Oranssitukkainen poika | YOONGMIN |Where stories live. Discover now