"Mä rakastan sua" oranssi tukkainen poika sanoi. Katsoin häntä kunnes katseeni kiinnittyi taivaalle joka hohti kaikissa sateenkaaren väreissä ja ilmassa leijaili jotain kumman söpöjä otuksia. Se muistutti minua jostain mutta en yhtään muista mistä.
"Mä rakastan sua" sama oranssitukkainen poika toisti. En voinut avata suutani. Ahdistuin ja koitin hädissäni kosketella sormilla suutani, mutta sitä ei
ollut. Vilkaisin poikaa joka oli muuttunut pikimustaksi. Pojan silmät olivat verenpunaiset ja niissä oli hullu virne.
"Etsä kuullu mä rakastan sua" poika huusi ja kasvoi silmissäni suuremmaksi. En kyennyt vastaamaan
"Saatanan huora etkö sä tajuu et puhun sulle. Ei ihme et kukaan ei huoli sua. Voisit palaa helvetissä"Hätkähdin hereille ja näin valkoisen katon joka ei poikennut oman huoneeni katosta yhtään.
Taas se sama uni.
Sanoin turhautuneesti mielessäni ja käänsin kylkeä.
Mitä minä näinkään, alastoman pojan makaamassa valkoisissa petivaatteissa. Minun vieressä.
Samassa muistin kaiken mitä eilen tapahtui ja nostin äkkiä peiton nähdäkseni oliko minulla jotain päälläni.
Eipä tietenkään.
Ei vittu. Mitä mä nyt sit teen.
Kirosin mielessäni.
Lähdin hipsimään vessaa kohti, sillä vessahätäni oli armoton.
Tein tarpeeni ja menin pesemään käsiäni, kunnes näin altaan sivussa käytetyn kondomin. Oloni oli jollain tavalla helpottunut mutta kuitenkin hieman järkyttynyt.
Mistä tuo kondomi oli edes tänne tullut. En ehkä halua edes tietää.
Nostin katseeni peiliin.
Näytin karsealta ja kaulassani oli violetteja jälkiä eilisestä.
Päänsärky oli myös yhtä karsea kun ulkonäkönikin, joten avasin peilikaapin ja etsin buranaa tai edes jonkin sorttista särkylääkettä.
Löysin särkylääkkeitä. Vedin ne veden kanssa alas.
Katsoin itseäni vielä hetken peilistä ja lähdin takaisin makuuhuonetta kohti.
Juuri kun astuin ulos vessasta näin Jiminin istumassa sängyn reunalla hieromassa päätään.
Jimin nosti katseensa ja silmämme kohtasivat.
Sori lyhyt luku mutta jatkossa tulee pidempiä;3
Perinteisesti kertokaahan mitä
piditte<333:333
Ouuhmaigaaad yli 200 lukukertaaaa🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤩❤️❤️😭kiitooosss!!!
YOU ARE READING
Oranssitukkainen poika | YOONGMIN |
FanfictionFanfiction joka kertoo Min Yoongi nimisen pojan elämästä joka on ihastunut. Lähi aikoina Min Yoongi on nähnyt unta joka toistuu ja toistuu joka johtaa hänet jonkin epätavallisen ja hiukan paranormaalin ääreen. Tämä tarina sisältää vähän rumaa kielen...