1.4

3K 285 62
                                    

Wade,artık telefonla bir şey Yapamayacağını anladı.Artık Harekete geçmesi lazımdı-Yazar yüzünden hepsi-.

Telefonu,arka sokakta olan bir Çöp kutusuna attıktan sonra yok etmesi gerektiği aklına yeni geldi.

Sonuç olarak,Çöpleri ateşe verip yürümeye başladı.Klişe şeyleri sevmezdi artık telefonsuz devam edicekti.Arka sokaktan çıktı maskesini daha çok çekti.Ve kimsenin olmadığını görünce burdan tüğmesi için tek fırsatıydı.Çöpü yaktı diye hapse atarlarsa bu hepsi lanet kurallar yüzündendi.

Peter okulundan çıkalı bir kaç dakika olmuştu.Wade onu uzaktan izlemeye başlamıştı.Kostüm değil de bu sefer bir kapşonla işini haletmişti.Herkes ağaçın arkasına saklanmış kırmızı birini fark ederdi.

Peter'in aslında görmesine bile gerek yoktu izlendiğini hisseti ve hafif durdu sırt çantasını sapından,eliyle omzuna daha çok çekti.Etrafa dikkatle baktı.Örümcek hisleri bir şeyler hissetmişti.

Uzun süre bir şey olmayınca yürümeye devam etti.Wade arkasından parkların yanındaki ağaçlara saklanarak geliyordu.Dikkatle peteri izlerken Peter'in bir binanın yanından dönmesiyle gözden kaybetti.

"Siktir-"

"Neden beni takip ediyorsun?"Arkasından gelen sesle hemen döndü.Peter ona kaşlarını çatmış ve merakla bakıyordu.Gözüne yansıyan Güneşten dolayı karşısındaki kişinin yüzünü göremiyordu.

"Sen neden insanların arkasından gizlice yaklaşıyorsun?"Wade,Peter'in bu kadar yakında olması hoşuna girmişti.

"Bu soruma verilen cevap değildi bu bir cevap bile değildi."Peter hala yüzünü görmeye çalışıyordu.Hafif kaşları çatılmıştı.

Wade yüzüne bir sırıtış getirdi.Ne yaptığını fark etti buna izin vermiyecekti.

"O zaman soruların cevapsız kalıcak."wade geri geri yürümeye başladı arkasında bir çöp kutusu olduğu için durdu sinirle iç çekti.

"Neden havalı gidişler de bir sıkıntı oluyor!"

Peter yüzünü bozmamıştı."Kim olduğunu söyle".

"Wade Wilson Namı değer mükemmel katil hani sana yazan şahıs."Peter şaşırmıştı.

"Ergence şeyler yazan sen miydin?"

"Hey burda bir ergen varsa oda sensin."Peter konuşmanın saçmalamalığa gidiceğini anladı.

İç çekti.Elini uzatıcakken wade ondan önce davranıp elini tuttu ve hafif öptü.Bu peter'in bir anda sinirlenmesi için sebepti.

"Ne Yapıyorsun?!"

"Bu bizim ilk tanışmamız değil.Daha ileriye gitmeliy-"Peter aniden wade ittiricekken wade çekildi.

Peter,bunu düşünmemişti düşücekken wade belinden tuttu.Bu peter'in kalbinin hızlı atmasını sağlamıştı.Ama farklı bir sebepten.

Baya,Sinirlenmiştide.

++++
Kitap yeni başlıyor gibi.

Time|SpideypoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin