Final

1.7K 129 22
                                    

Sürekli,her zaman birlikte olmak
istiyorum,biliyor musun?

Her yıl,her ay,her gün,her saat,her saniye.
Ama olmuyor işte,izin vermiyorlar,neden diye arıyorum,deliler neden mutlu olamaz Peter?

Seni seviyorum bunu biliyorsun.
Seni çok seviyorum,ben kendimi hiç sevmedim.
Asla düzgün bir insan olamadım.

Elimde olsa her şeyi geriye sarardım Peter.
Böylece daha iyi tanışabilirdik.
Normal ben ve sen.

Sadece ikimizin olduğu bir oda,ne güzel olurdu değil mi?sadece biz varız.Beyaz bir oda,orda durup saatlerce konuşabiliriz.

Günlerce,yıllarca belki.sonsuza dek.

Bunu sağlamak istiyorum,geleceğimizi sağlamak istiyorum.Ama burda birlikte olamamız o kadar zor ki.

Canım yanıyor,sen gidiceksin bunu biliyorum o Lanet adamları ararken olucak.Ağlamak istiyorum ama onu bile düzgün beceremiyorum.O kadar acıyor ki.

Zamandan nefret ediyorum,neden şimdi de kalamıyoruz?Neden şimdi ki güzel zaman da kalamıyoruz?

Neden her rüya bitmek zorunda ki.

Bunu istemiyorum,kızıcaksın biliyorum,ama yapmak zorundayım,bunu asla göremeyeceksin,görsen bile unutacaksın.

İkimiz için sevgilim,daha iyi bir hikaye yazıcam.

Sadece sen ve benim olduğumuz,mutlu olduğumuz bir hikaye.

Belki gidişat farklı olucak ama denemekten zarar gelmez,mutlu oluruz belki cidden.

Ölmeni görmek istemiyorum.

O adamların seni her şekilde öldürdüğü gerçekliği görmek istemiyorum.

Diğer yaşantımıza kadar Hoşçakal,

Hayatım.

Wade,elindeki eskimiş zaman makinesine baktı,saatli bir bombaya benzeyen saat bu gerçekliği patlatıp geçicekti.Böylece başka bir başlangıç,yeni bir hikaye doğucaktı.

Burda ki kendisini öldürecekti,zaten ölüydü.

Ne olursa olsun bil ki diğer yer güzel olucak.

Wade saate bir süre baktıktan sonra hızlıca yere attı.

Ölüm den çaldığı saat şimdi paramparçaydı.

Önemli

Şimdi söven olur belki ama bu kitap bitmeyecek gibiydi final yapayım dedim ki kitap bitmiş olabilir ama 2.sini çıkartmayı düşünüyorum bildiğiniz üzere başka bir gerçeklikten devam edicek onda daha farklı bir fikrim olucak ve belki bu kitaptan daha duygulu olucak,eskiden alıp okuduğum bir kitaptan esinlenicem ve büyük ihtimale günlük tarzı olucak,

Çıkardığımda burdan duyuru yaparım bekleyenler için ;)

Time|SpideypoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin