"Bir dakika ne?"Peter olanları anlamıyordu Direk wade kısa bakışlar bakıyordu.
Wade gülümsedi ve yanında oturan sevgilisinin omzuna elini attı"Geçmişe gidip herşeyi düzeltim."
Peter iç çekti wade eline elini koydu Ve hafif indirdi"Wade,bunun ciddi sonuçları olabilir.Düşünsene ya zaman kayıp olamamaması gereken geçmiş ilerdeki bir zamanda olursa."
"Bebeğim,Benim dilimde konuşsan."
"Demek istiyorum ki bu bize zarar verirse.Ah düşünmek bile istemiyorum"Peter elini alnına koydu.Hayatında önemli olan birini kaybetme düşüncesi onu kalpten yaralıyordu.Onu kaybedemem.
Wade peter'in düşüncelerini anlamıştı Peter'in boştaki elini tuttu.Parmaklarını boşluklarına geçirip kenetledi.
"Örümcek sence bir yere gidiyor gibi görüyor muyum?"
Peter'in vücudu yine yanmıştı.Gülümsedi ve başını kaldırdı diğer elini koltuğa koydu destek alıp wade dudaklarını öptü.Alt dudağını emip hafifçe ısırdı.Yine Yakın mesafede durup uzaklaştı.Koltukta ki elini wade omzuna koymuştu.
"Zaten Seni bırakmam Wilson."
Wade sırıttı Ve peter'in dudaklarını daha sert öpüp koltukta üstüne çıktı iki elini kafasının yanlarına koydu hafif ayrılınca gözlerine baktı.
"Sana musallat olucam Wilson."
Peter içten gülümsedi.Bir elini wade yanağına koyup özenle izlerden geçip okşadı.Wade her ayrıntısını kayıt etmek istiyordu.Hayatının önemli bir parçası.Wade.
"Bana musallat ol Pool."
Wade hafif yandan sırıttı ve Peter'in boynuna yaklaştı.Kokusunu içine çekti.Peter'in tenine dudaklarını değince hafif dudaklarını boynuna sürttü.Sonra hafif öpücükler bıraktı.Peter kafasını diğer tarafa yatırdı boynunu daha çok açmıştı.Wade,öperken hafif ısırıklar bırakmaya başladı.Peter hafif sesler çıkarınca bir elini kalçasına koydu Ve Peteri doğrultup kucağına aldı.
Peter ellerini wade boynuna sardı"wade"
Wade,Peter'in gözünün altına öpücükler bırakıp aşağı iniyordu.
"Seni seviyorum."Peter yavaşça elini wade ensesine koydu gözlerine bakmak için.
Wade,Peter'in gözlerine aşkla baktı"seni seviyorum örümcek."
Peter hafifçe wade ile sıcak dudaklarını birleştirdi.
*
Kitabı bitirme çabaları,3.0 final.