1.7

2.2K 217 55
                                    

Peter,Konuma geldiğinde hala geri dönüp dönmemek için geç olup olmadığını düşündü.Geri dönmeliydi.Bu yanlıştı.Bir kiralık katile buluşmak.Neyi Planlıyordu ki yardım edip ailesini bulmasını mı.Bu çok saçma.

Peter geldiği yerden dönücekken arkasında birini hisseti örümcek hissleri çalarken dönmekten başka çaresi yoktu.Arkasını döndüğünde o gün parkın yanında ki kapşonlu adam yerine kostümlü bir wade vardı.

Artık tamamen,Belki yüzünü görme şansını kaybetmişti.

Peter tek kaşını kaldırdı"kostüm?"wade omuz silkip maskenin altından sırıttı.

"O bir istisnaydı sabah zamanları Kostüm sıcak tuttuyor bir tavuk gibi pişemezdim değil mi?"

"Sana güvenmemi istiyorsan maskeni çıkart."Peter gözlerini kıstı.

"Yüzünü görmekle güvenmenin ne alakası var örümcek?"

"Her ihtimale karşı.Belki bir düşmansın?"Peter attığı teorinin saçmalığını biliyordu ama merakına yenik düşmüştü.

"Evet düşmanım seni buraya öldürmek için çağırdım."wade alaylı sesi peter'in sinirini bozmuştu.

"Planın ne?"

"Plan yok dalıp adamları cansızlaştırıcaz sonra bilgi öğrenicez."

"Cansızlaştırmak?Ve bilgi öğrenmek?!Tanrım beni buraya bilgi bildiğin için çağırmıştın!"

"Bilgilerin yerini biliyorum ordalar bize de almak kalır değil mi?"

Peter sinirle iç çekti.Başka seçeneği yoktu.

"Pekala gidelim."peter yürümeye başlayınca wade arkasından bağırdı.

"O taraftan değil örümcek!"

~
Peter örümcek kostümüyle,Camdan içeri girdi ardından wade başka camı kırıp girince sinirle ona baktı.

"Sessiz gitmeliydik!"

"Her şekilde geldiğimizi öğreneceklerdi."

"Böyle her şey daha zor oldu ama!"

"Fazla strest yapıyorsun pete."

"Adımla hitap etme!"

"Peki Kocacım!"peter,Buna katlanmalıydı.Ne olursa olsun.

"Beni takip et ve sessiz ol yapabilirsen."peter yürümeye başlayınca wade onu taklit etmeye çalışarak yürüyordu.Peter,wade komik yürüyüşüne bakıp sessiz şekilde hafif güldü.

"Yürüyüşün bu mu?"

"Böyle yürüyen sensin."

"Ben öyle yürümüyorum."

"Hayır yürüyorsun."

"Yürümüyorum."

Wade ve peter laf dalaşına girdiklerinde arkadan birinin geldiğini peter örümcek hissleriyle fark etti kafasını o tarafa çevirdi ve wade ağ attıp duvara yapıştırdı aniden tavana zıpladı.Bir kaç el ateş edilmişti.Wade ağlardan kurtulmaya çalışıyordu.

"Haber verseydin hoş olurdu örümcek!"

"Geldiğimizi fark etmiş olmalılar deadpool!"

"Ne güzel Hoşgeldin silahları bunlar!"

"Wa-"peter ağzını kapattı.

"Adımı söylesen de bir şey fark etmiyor ben geceleri Batmancilik oynamıyorum."

Wade ağlardan kurtulmuştu.Silahların geldiği yere baktı.Bir duvardan çıkan otomatik silah  tuzağıydı.

Peter,tavadan wade yanına indi."Beni kurtardığın için saol örümcek."

"Kurtarmak zorundaydım."

"Beni seviyorsun"

"Hayır sevmiyorum."peter yürümeye başladı wade arkada bırakmıştı.

"Kalbimi kırıyorsun ama."wade peşinden geliyordu.

Peter cevap vermedi etrafı kontrol etti.
Kocaman bir koridordan gidiyorlardı eski terk edilmiş bir şirketti."hangi odadalar?"

"Bilmem hadi bulmak için  oyun oynayalım!"wade rastgele bir odaya daldı.

"Wade!"peter,peşinden odaya daldı.

Oda karanlıktı kocaman masanın etrafında zengin görünümlü,poker oynayan adamlar vardı.

"Merhaba beyler aranız da Bay Fralie tanıyan var mı?"wade elini sallayarak sormuştu bunu.

"Ne için istiyorsun?"wade,Masaya yürüdü iki ellini masaya koydu ve adama eğildi.

"Bilirsin sosisli  yemeye gidicez.Ahmak herifin bana 10 sent borcu var ayrıca."Peter alnına vurdu.

Adam,wade baktı sonra bir anda doğrulup arkasından silah çıkardı onunla birlikte diğer masadakilerde kalkıp silahlarını çıkartmıştı.

Ateş etmeye başlıyacakken Peter hızlı davranıp çoğunun silahını ağla çekti.Wade de o sırada silahlarını çıkartıp çoğunu vurdu geriye bir eleman kalmıştı.

"Deadpool iyi misin?!"Peter merak ve endişeyle sormuştu.

"Gayet iyiyim!"Wade her yeri kurşun izinden deşilmiş gibiydi.Wade bunu umursamayıp korkan adama yürüdü kısa boylu herif silahı doldurmaya çalışıyordu.Yakasından tutulup aniden duvara çarpınca kafasından sert bir ses çıkmıştı.Wade korkutucu bir sesle konuştu.

"Bay fralie nerde?"adam Titriyordu yakasının tutan ellerden kurtulmaya çalıştı ama çok güçlüydü.

"Biraz önce onu öldürdün!"

"Ah siktir be!"wade adamı bıraktı adam sert bir şekilde yere düştü kaçmaya çalışacakken wade silahı çıkartıp kafasına kurşun sıktı.Adam yere devrildi ve hareketsiz kaldı.

"Wade!"Peter bunu sinirle bağırmıştı.

"Geriye kalmasın diye dedim yazık."Peter sinirle iç çekti ve wade doğru yürüdü önünde durdu bağıracakken yaralarını fark etti.Sustu ve göğüsündeki yaralara dokundu.

"Sen iyi misin...?"peter,yutkunup korkuyla konuştu.

"Evet iyiyim..."Wade kendisine yaklaşmış peteren yüzüne yaklaştı.Peter kafasını wade göğüsünden kaldırıp yüzüne baktı.Fazla yakındı.Kalbi hızlı atmaya başladı.bu garip.Hemen hafif adımlarla geri çekildi.

"Gidelim..."

~
Nereye gidiyor bu hikayeğeğe

Time|SpideypoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin