Persp.Andreei:
Oare cum o sa ii spun Ioanei ca ma voi muta?Avem atatea amintiri impreuna!Suntem ca 2 surori!O sa imi fie greu sa ma despart de ea!E singura mea prietena!Sper sa nu pierdem prietenia si sa tinem legatura!
Persp.Ioanei:
Fata asta se crede pe taramul viselor,si uita de mine!In timp ce ea se giuguleste cu iubităsu,eu plang asteptand-o sa se intoarca la mine!La prietenia noastra de o viata!Sunt sigura ca m-a uitat!.....Ma voi razbuna pentru asta!O sa o fac sa regrete!
Persp.Andreei:
Eu-Auzi,eu trebuie sa ma duc la Ioana!
V-Bine,dar de ce?
Eu-Sa ii zic ca ma mut!
V-Bine,panda!
Eu-Bine,cringiosule!
V-Chiar asa de rau suna!?
Eu-Pentru mine,da!
V-Bine,draga na e bine!?
Eu-Asa mai zic(si il sarut scurt)
Fug intr-un suflet la Ioana.Cand sa deschid usa,observ ca erau aruncate peste tot poze cu noi doua.Sigur e suparata pe mine.
Eu-IOANAAAA!!!
I-Ooo,ia uite cine a venit!Domnisoara visatoare!
Eu-Ce?De ce imi zici asa?Ce ai????
I-Ce mod subtil de a te acoperi!
Eu-CHIAR NU INTELEG CE AI!
I-A da?Pai si cred la cat de dusa cu capul in nori esti!
Eu-TU VORBESTI!?DACA NU TE LUAM,TU NU ERAI AICI,IN HOTEL,PE BANII PARINTILOR MEI!NU ERAI TINUTA IN PUF SI MANCARE BUNA!GANDESTE PRIMA OARA SI DUPA JUDECA!!
Ioana nu apuca sa spuna nimic,iar eu furioasa plec!
I-Andreea,stai.............
Merg la Vlad,iar imediat cum il vad incep sa plang si sa imi bag capul in pieptul lui.Vlad ma duce pana in bucatarie,sa imi dea un pahar cu apa,si ma linistesc.
V-Ce s-a intamplat,pui?
Eu(cu lacrimi pe obraz)-Tocmai mi-am pierdut prietena!EA NU ERA AICI DACA NU O LUAM CU BILETUL DIN BANII PARINTILOR MEI!!!O URASC!!!AM FOST O PROASTA!EA M-A FOLOSIT PENTRU TOT,CA SUNT MAI BOGATA DECAT EA!REGRET ZIUA IN CARE AM CUNOSCUT-O!!
V-Andreea,lasa-ma sa te linistesc!
Ioana auzise tot!!INTRASE PE ASCUNS IN APARTAMENT!SCROAFA!
Persp.Ioanei:
Ahaa!Deci asa face ea!E lasa ca vezi tu!Il aud pe Vlad spunand:
V-Andreea,lasa-ma sa te linistesc!
A-Bine,dar cum vei face asta?
V-Vino!
Il vazusem pe Vlad ca o luase pe sus si o invartise,si o duse pana in dormitorul sau,unde era si Cristi.Am vrut sa vad ce se intampla,iar daca vad o scena fierbinte intre cei doi,ii voi poza si voi pune poza peste tot!
Persp.Andreei:
Nu stiu cum de Vlad ma face intr-una sa rad,oricat de suparata as fi!Ma ia pe sus,ma invarte,iar asta imi aminteste de cum am devenit impreuna,iar dupa m-a dus pana in dormitor.Bine ca era si Cristi.
C-Ce faceti!?Vad ca nu mai esti impiedicat!(Si face cu ochiul)
A-Pentru mine e un impiedicat,chiar daca m-ar lua asa mereu!(si rad incet)
V-Cristi,puiu' asta e suparat asa ca m-am gandit ca noi il putem inveseli!Ce zici,filmam niste challenge-uri?
C-Desigur!
Eu-Ce bine!!Ce filmam?
V-Eu zic "Touch my body challenge"!
C-Eu zic "Am/N-am"!!
Eu-Stiti ce!?Facem asa:Vlad,filmezi pe canalul tau challenge-ul tau,Cristi la fel si eu vreau "Whisper Challenge"pe al meu!Ok?
C&V-BINE!
Eu-Deeci,cine filmeaza primul?
V-Eu!
C-Naaa,eu primul!
V-Ba nu,eu ca m-am nascut primul!
Eu-INCEP EU!!!!
C&V-BINE!!!
Eu-Salut,frumosilor!Azi facem"Whisper Challenge" cuuuuuuuu..........(tobe pe fundal)MUNTENII!!!SPUNETI SALUT LA OAMENII MEI!(apropo eu aveam 500k)
Vlad avea casti:
Eu-TELEENCICLOPEDIE!(ce strambaturi faceam)
V-NENOROCIRE?
C-FACEPALM IN SPATE
ETC
"SI CAM ASTA A FOST,SPER CA V-A PLACUT VIDEO-UL!!!IMBOGATI-TI BUTONUL DE LIKE CU 50.000 DE LIKE-URI!!!PUPPP JOS LA DUSMANI!!PAAA!!!"
Dupa urma video-ul lui Cristi!
*C-Am/N-am iubit/a?
V&Eu-AM!(Si Vlad m-a sarutat fara nici o jena la camera!
C-N-am:(((((
V&Eu-Ajutati-l pe Cristi cu un like!Daca acest video strange 100k like-uri,va avea o sansa a la o iubita fidela(si toti radem)
Acum era randul lui Vlad.El a ales sa faca provocarea cu mine,iar eu nu am avut nimic impotriva!
*V-Salut,skjswbis eu sunt Vlad si sunt impreuna cu iubita mea!Zi buna Andreea!
Eu-Buna Andreea!(si radem ca prostii)
La Vlad a fost o placere sa ma atinga unde ii puneam degetul pe abdomen,la obraz,la unghii(WTF),si la gat.La fel si eu!:×M-am simtit foarte bine alaturi de ei!M-au facut sa uit de tot si rad copios!Ma bucur ca il am pe Vlad alaturi!Il iubesc mult!
Persp.lui Vlad:
Sunt asa de fericit ca pot a o inveselesc pe Andreea!As face orice sa sa simta bine!Sper ca e fericita!O iubesc mult!
Persp.Ioanei:
La naiba, nu pot face nimic!Daca filmeaza pe canalele lor,nu pot avea nici o dovada fierbinte cu ei doi!Trebuie sa ii urmaresc peste tot!
Persp.lui Vlad:
Vreau sa o fac sa se simta bine!O sa fac ca noaptea asta sa uite de toate grijile,si sa fie fericita!Nu stiu daca va vrea,sper sa nu reactioneze urat!
Persp.Andreei:
In timp ce ma uitam pe video sa il editez ,Vlad vine si isi incolaceste mainile alea puternice peste ale mele ,si ma ia pe sus.Cand intra in dormitor ,ii face semn lui Cristi sa plece,si ramanem doar noi doi.Atunci incuie usa,ascunde cheia in buzunarul pantalonilor,si incepe sa ma sarute lung si pasional.Din lipsa de aer,ne oprim din sarut.Atunci ma prinde de fund,si ma arunca in pat.
Eu-Vlad!
V-....
Eu-Stai!!Staiii
V-Ce e?
Eu-Nu o putem face!
V-De ce?
Eu-Nu e sigur aici,si avem si camere de supraveghere aici!
V-Si?
Eu-Dupa ce plecam de aici,facem ce vrei!Promit!Daca vrei poti sa continui,dar nu ajungi pana la acel pas!Nu avem destula intimitate!Bine?
V-Bine!Ne uitam la un film?
Eu-Desigur!
V-Bine,pui!
Eu-Bine,pui!
Amandoi radem:)
Il vad pe Vlad ca scoase cheia din pantaloni,si descuie usa.
Eu-WTF,tu ai incuiat usa?
V-Da???Mai crezi ca sunt prost?
Eu-Normal ca nu!
Atunci ii sar in spate.
Eu-Ma duci pana la bucatarie sa luam floricele si suc?
V-Bine,dar ce primesc de la tine in schimb?
Eu-Cea mai frumoasa relatie!:)
V-Bine!!
Atunci mergem in fuga pana in bucatarie sa luam floricele si suc si mergem in sufragerie!Asta va fi ultima seara aici!Asa ca va trebui sa profitam din plin de apartamentul asta!Ma mir de cum nu a mai venit Ioana sa mai faca ceva!Atunci am fugit in bratele lui Vlad si ne-am uitat la o comedie,dar pe la mijocul filmului,am adormit pe el!E asa confortabil!Maine vom pleca!De abia astept sa ma mut!Voi avea si mai multa intimitate cu Vlad,si putem fi linistiti!DIMINEATA URMATOARE:
Perps.Ioanei:
Stii ce,mai bine imi vad eu de viata mea,ca si asa nu am putut sa fac nimic!Ea deja m-a uitat!Nu imi pasa!Nu mai suntem prietene!
Persp.Andreei:
Eu-Mama,ce devreme m-am trezit!
Era de abia ora 6:30,iar plecarea cu trenul era la 9:45.
Eh..nu-i mare scofala!Ma ridic incet de pe porcusorul asta mic(dupa sforait ar fi mare dar ma rog)si imi fac rutina.Dupa fac micul dejun la toti,pentru ca stiu ca sunt sigura fata din apartament!Cand dau sa intru in bucatarie,il vad pe Cristi cum el facea ouă,si clatite.
C-Ce face somnoroasa lui Dutu??
Eu-Eh....nimic special
C-Ați facut ceva aseara?:)))
Eu-Nu.Nu putem aici!E un bloc cu mai toti vloggerii si nu vreau sa ne facem de ras,mai ales pe Vlad,la cat a muncit pentru atatia abonati!
C-Se vede ca tii la el!
Eu-Da.Eu ii vreau binele!Chiar daca poate nu a auzit asta de la mine...
Atunci Vlad,se trezise si el,si din nou,auzise tot!Acum stia tot..mhm..
V-Deci am o iubita de inviat,Cristi!
Eu-Asa este,porculetul meu!
V-Heei,nu imi mai zi asa!!
Eu-De ce,nu e adevarat?Ai sforait ca un porcusor dragut de guineea(nu stiu daca am scris bine)
Vlad ma lua in brate.
Eu-Hai sa mancam ca mi-e foame!Dupa ne facem bagajele sa plecam,bine baieti?
C&V-Da,sa traiti!
Toti radem.
Rrrrrrrriiiiiiiiiiinnnnnnnggggg
Suna:MAMA😇
#Convorbire telefonica#
M-Alo!
Eu-Alo,mama!?
M-Ce faci,draga?
Eu-Bine,am terminat de mancat!
M-Unde te astept sa te iau?
Eu-In gara #######
M-Bine!
Eu-Te iubesc!Pa
M-Si eu !Pa!
#Convorbire telefonica incheiata#
Eu-Eu ma duc sa fac curat!
C-Eu voi face dus
V-Eu te voi ajuta la curatenie,dupa fac si eu dus!
Eu-Tu?Curat?Sa inteleg!Tu faci curat?Cu mine?
V-Da,ce te miri?
Eu-Eh....e prima oara cand aud de la un baiat ca vrea sa faca curat!Oricum,mersi iubire!
V-Orice pentru tine,pui!
C(jenat)-Bine,eu plec la dus!
#Dupa 3 ore si jumatate#
Toti eram gata!Fiecare si-a luat la revedere de la fiecare si plecam!
Tot drumul pana la gara am ascultat muzica.
Cand am ajuns la gara,am asteptat trenul!Lui Vlad ii revenise foamea asa ca a luat 3 covrigi!Unul pentru fiecare!Mi-a prins bine!Ahh..a ajuns in sfarsit trenul!Am urcat si am plecat!Mersul cu trenul e plictisor,asa ca am facut un live in tren(AKA MODA 2018,CSF,N-AI CSF).Multa lume ne spunea "SVT" sau"CE FRUMOS VA STA IMPREUNA".Ma bucur ca fanele infocate ne inteleg.DUPA 2 ORE DE LIVE,AM AJUNS!!!
Mama ne astepta acolo!Atunci venise momentul ca mama sa il cunoasca pe Vlad!Eram foarte tensionata,dar aveam incredere deplina ca o va convinge pe mama ca imi poate fi un iubit bun pentru totdeauna!Din pacate eu nu am tata!Doar mama imi este singura mea fiinta in care pot avea incredere,si iubire!Dupa,Vlad!
Sper ca totul sa fie bineVa urma
Byeee
Nu uitati de VOTUUUURRIIIIUU DIN PLIIIIINNNNN
CITEȘTI
❤La bine si la rău!❤Feat Vlad Munteanu👑(FINALIZATĂ)
FanfictionO ANONIMA SI UN VLOGGER AJUNG SA DEVINA CEI MAI BUNI PRIETENI!!!EA O FATA FRUMOASA SI DESTEAPTA,EL UN CARISMATIC SI COPILARESC!!!!IMPREUNA VOR TRECE PESTE CELE MAI GRELE MOMENTE ALE VIETII IAR ASA VOR CUCERI LUMEA IMPREUNA!!!VIZIONARE PLACUTA!!!###T...