CAPITOLUL 6(AKA CEL MAI CRINGE)

77 3 0
                                    

V-Hai pana la mine in dormitor!
Eu-Bine...Dar de ce?
V-Doar vino!
Eu-Nu!Esti ciudat!
V-Atunci te iau cu forta!
Atunci el ma ia in brate si ma duce pana in dormitorul lui!
Vad ca era intuneric,jaluzelele trase,geamurile inchise.Nu inteleg ce vrea sa imi arate!
Atunci incuie usa aprinde niste lumanari si observ ca el defapt vroia sa o facem!:/
Nu zic nimic,poate e o gluma sau ceva,dar el deja incepuse sa ma sarute lung,sa ma prinda de fund,si sa ma arunce in pat.Atunci el incepe din nou sa ma sarute,pana cand imi da tricoul jos,dupa pantalonii,iar atunci su eu am simtit nevoia sa fac asta!si incepe sa ma sarute peste tot!
Pana cand imi scoate incet sutienul!O fuck!
Dupa Vlad se tot holba la mine!
Eu-Ce te holbezi asa!?
V-Esti foarte frumoasa!
Atunci o facem!M-a satisfacut la propriu!E un asa romantic!Ma pipaia incet pe tot corpul,si eu pe al lui,arata asa de bine,si  el pe al meu!A fost cea mai frumoasa noapte din viata mea!

DIMINEATA URMATOARE:

Persp lui Vlad:
Ma bucur ca am facut asta!Sper ca i-a placut!Ma gandesc ca de acum incolo,sa fim si mai apropiati!O iubesc mult de tot!
Persp.Andreei:
A inceput vara!!!Prima zi de vara!!!!Ahhh,cat am asteptat-o!!!Ma trezesc super tarziu,can pe la 12:00,imi pun hainele pe mine,merg la baie sa imi fac rutina,si merg in camera de zi!
Il vad pe Vlad ca se juca pe PS Fifa si era si Cristi!
V-Neata,frumoasa mea!
Eu(Inca somnoroasa)-Neata!
C-Mai bine zis "Buna ziua"!
Si toti radem
Eu-Ce faceti?V-ati bagat pe Fifa?
V-Da!
Eu-Vreau si eu sa joc!
V-Sigur!Poate o fata ca tine sa se joace Fifa?
Eu-Da!
V-Cum?
Eu-Cu mult haz si ambitie!
C-Gata,nu va mai certati!Vlad,daca ea vrea sa se joace de ce nu o lasi?!
V-Bine!Punem pariu ca eu stiu sa joc mai bine!?
Eu-Ai sa mori tu?
V-Da!
Eu-Pe ce pui pariu!?
V-Pai,daca castigi,mergem azi unde vrei tu,si eu platesc,dar daca pierzi,tu platesti tot!
Eu-S-a facut!
Si amandoi facem intelegerea cu mana
C-Ma duc sa iau camera!La sfarsit facem poza de thumbnail!
Si incepem jocul
C-Salut fratzilor!!!Eu sunt Cristi si azi o sa vedem bataia dintre acesti doi porumbei!Sa incepem!
V&Eu-Saluuut!!!
In timpul jocului:
V-Nuuuuu,dute-n plm de aici,mergi acolo f###ti gatu ma-tii.
C-Se pare ca Andreea conduce!Oare ce se va intampla dupa!!!
Eu-O sa imi plateasca el totu' ca asa trebe!!!
Dupa joc:
Eu-Ti-am zis eu ca o sa pierzi!Acum tu vei plati tot!!!Haha
C-Si cam asta a fost!!!Dati like,share si subscribe
V-Clopotelul,clopotelul ca sa activati notificarile la fiecare videoclip!!!
C&Eu&V-Paaaaa!!!
V-Ai castigat!Felicitari!
Eu-Ce?Nu te-ai suparat?
V-De ce sa ma supar pe tine?Nu ma pot supara!Esti iubita mea!Pana la urma,e doar un joc!
Eu-Imi place ca gandesti matur!Acum sa ne pregatim sa plecam!Doar ai promis!
V-Stii ce?De ce nu il luam si pe Cristi,asa poate mai prinde si el una!Ii facem o lipeala?
Eu-Adevaraat!!CRISTIIII,BA CRISTI BAAA!!!
Vlad rade
C-Ce a luat foc Vlad?
Eu(razand)-Nu.Doar ziceam sa vii si tu cu noi!Ai fost asa dragut cu noi si vrem sa iti facem lipeala cu una*tuse tuse* sa mai iei si tu aer cu noi!
C-Da,desigur!
Eu-Poti sa ne astepti cam 10 min pe amandoi pana ne schimbam?
C-Desigur!
Eu-Ok
Eu-Vlad,gata,am prins momeala!
V-Bine!Hai sa ne pregatim cat mai repede pana nu pleaca de plictiseala!
Eu-Bine!
Atunci amandoi fugim catre dressinguri(cred ca am scris bine)si ne-am imbracat!
Eu mi-am luat un tricou cu "So princesse"si chiar il am in realitatea:),niste blugi rupti albastrii ,niste adidasi albi si o ochelari de soare.
Am plecat! Am zis ca la cat de foame imi este sa mergem la KFC,iar dupa prin mall ca sa ne uitam la un film.Dupa ce am mancat,am mers la film.Am luat suc si floricele,iar tema filmului a fost actiune.A fost pentru prima oara cand m-am uitat la asa ceva!A fost foarte tare!Cand sa dam sa plecam,Cristi deja a dat de o fata pe nume Ioana!O fuck,daca e Ioana,fosta mea prietena,nu stiu ce fac!
I-Buna Cristi!
C-Buna frumoaso!Ce faci?
I-Bine,o dar uite cine e aici,"Domnisoara visatoare"cea care m-a uitat pentru un prost!
C-Poftim,de unde o stii pe Andreea?
I-Am fost cele mai bune prietene!
Eu(nervoasa)-Bine zis"Am fost"!
Si o iau la fuga
V-Andreea,stai!!!!
C-Andreea...?????Cum te cheama pe tine?
I-Ioana!
C-Stii,scuze,nu am vrut sa te intalnesc,aaam..pa
I-STAI!Prima oara vreau sa iti fac ceva(si il saruta pe Cristi yaaak)
C-Bine pa!(rusinat)
Persp.Ioanei
Eu niciodata nu renunt!Daca vreau ceva,obtin!O sa il am momeala pe Cristi,iar asa ii vor desparti pe uratii astia!
Persp.Cristi
Doamne ce frumoasa e!De ce i-am spus ca plec!Poate e de treaba!O sa merg inapoi la ea!

Oare ce se va intampla?



Cristi va cadea in capcana????



Andreea si Vlad se vor certa vreodata?????


Va urma!!

Byyeeeee


Nu uitati de VOOOOOOOOOOOOTTTTTTTUUUUUUUUUUUURRRRRRRIIIII

❤La bine si la rău!❤Feat Vlad Munteanu👑(FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum