CAPITOLUL 7

60 3 0
                                    

Eu fug plangand spre noua mea casa.Eram asa de furioasa din cauza asta!Nu o mai suport!
Persp.lui Vlad:
Doamne,nu inteleg de ce devine asa de furioasa Andreea cand o vede pe fata asta,Ioana sau cum o cheama.Va trebui sa am mare grija de chestia asta!
Persp.Andreei:
Fiindca nu mai puteam de oboseala,ma opresc,dar Vlad ma prinde din urma:
V-De ce esti asa de furioasa?
Eu-Ca sa intrebi tu!
V-Doar spune-mi ce s-a intamplat!
Eu-E NUMAI VINA TA!DACA NU MA INDRAGOSTEAM DE TINE,RAMANEAM EU SI CU IOANA PRIETENE IN CONTINUARE!!
V-Teoretic,este altfel!Chiar daca era prietena ta,nu o avea ce sa o afecteze atata timp cat nu o deranjam cu nimic!Daca ea isi vedea de treaba ei,nu aveai de ce sa o superi!Linisteste-te si dupa vorbim cu Cristi!
Eu-Trebuie neaparat sa vorbim cu Cristi despre ea!E foarte periculoasa!Fostul ei a fost tradat de mult!Il folosea sa se razbune pe alta fata,doar pentru ca el era un fel de "Baiatul atragator din generala"si asa putea cu farmecul si frumusetea ei,sa tina pe orice baiat pe degetul mic.
V-Atunci hai repede la Cristi sa ii spunem ,pana nu e prea tarziu!
Eu-HAI!!!!
Atunci amandoi fugim spre mall!Dar din pacate,in drum spre mall,il observam pe Cristi cum o saruta!
V-Aouleu,ce ne facem!E numai vina mea!Daca nu il chemam si pe Cristi,era totul bine!
Eu-Nu mai conteaza acum,trebuie sa ii urmarim!
V-Ce??De ce??
Eu-Va trebui sa vedem cum se inteleg,iar eu am un plan cum sa ii despartim!
V-Bine!
Perps.lui Cristi:
Am inceput sa o iubesc pe fata asta!Este asa de ....Perfecta!
Persp.Andreei:
Doamne in ce mamaliga am intrat cu totii!Cristi e indragostit de Ioana,iar eu cu Vlad va trebui sa ii despartim,pana nu il va rani si pe el!
Seara:
Eu si iubi(ce bine suna)ii urmarim pana la Cristi acasa!
Atunci mie imi vine o idee
Eu-Iubi,mi-a venit o idee!!
V-Ce anume???
Eu-Va trebui sa mergem la Cristi,si sa ii spun totul,dar va trebui ca cineva sa o tina ocupata pe Ioana!Asa ca l-am sunat pe fostul ei,George,si i-am spus ca o sa vina in vizita,si o va imbata,pana adoarme,dupa o incuiem,si bam!!Cristi va afla tot!Asa se vor desparti!
V-E o idee buna!
Eu-Uite ca a venit si George!
G-Buna Andreea!Mergem!?
Eu-Hai
V-Mama ce palpitant!:)))
G-Pentru mine nu!^-^
Eu-Pentru toti trebuie!Haideti odata!
Persp.lui Cristi:
Aud niste batai continue la usa!Oare cine o fi?
Eu&V-Heeii
G-Sal!Cristi,nu?
Eu-Aaam.Da!Pe tine cum te cheama?
G-George!
A-Cristi,noi trei avem ceva de vorbit!
C-Ce?De ce?S-a intamplat ceva?
Atunci Andreea spune:
A-Fugi,George!
Atunci George fuge spre Ioana!Oare ce vrea sa ii faca?Daca vrea sa ii faca rau Ioanei?
Atunci fug repede spre George si ii dau un pumn in fata!Nu am mai facut asta de mult timp!
Persp.Andreei:
ĂĂĂU!!!Planul esueaza!!!Ce ma fac??Ce ma faaac????
Persp.lui Vlad:
O Doamne!!!Planul iese prost!!!Trebuie sa fac ceva!Atunci ma duc la Cristi sa il iau de pe George care,săracu,cred ca nu mai este constient de nimic!
C-Vlad!!!Lasa-ma sa il bat!!!
V-Nu ai de ce sa il bati!!VINO ODATA SA ITI EXPLIC CEVA!
C-NICIODATA!!!NU O LAS PE IOANA IN MANA ASTUIA!!
V-IOANA ESTE O FALSA!!!O SA TE TRADEZE!!!VINO ODATA!!!
C-NU!
Atunci nu stiu cum,dar pana la urma reusesc sa il ducem si eu si Andreea in camera lui,pentru a-l linisti si spune ce trebuie sa stie!
Persp.Andreei:
Doamne!!Vlad e ca un erou!Pana la urma,reusim sa il ducem pe Cristi in camera lui!Avea de gand sa fie socat,dar va sti de cine s-a indragostit!
C-De ce nu ma lasati sa o apar pe Ioana!
Eu-Cristi,eu o cunosc pe Ioana de cand o stiu!Vreau sa iti spun ca.....

















Hehe suspans!






























😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂













OARE CRISTI II VA CREDE PE CEI DOI?























OARE ANDREEA SI VLAD VOR DUCE PLANUL PANA LA CAPAT???




























VA URMA!!!


























NU UITATI DE VOTUUUUUUUUUUUUUUURI!!!!!!































BYYYEEEEEE😇😇😇❤❤❤

❤La bine si la rău!❤Feat Vlad Munteanu👑(FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum