Cand am ajuns,o vazusem pe mama mai fericita decat niciodata!Oare de ce era asa de fericita?Probabil de mutare?Supriza?Ceva?Habar nu am!!!Ma pune pe ganduri mama asta!!!:)))
Cand ne-am dat jos,Vlad si Cristi au fost bombardati de fani!Ma mir ca si la mine veneau multi fani,dintre cei mai multi fiind baieti,iar la Vlad si Cristi fete.Nu ne deranja,pana la urma ,eram idolii lor,nu altceva!
Dupa 15 min de scris si facute poze cu fanii,am mers cu totii la parintii nostrii!Tocmai mama si parintii lui Vlad aveau sa ne faca o surpriza de proportii!
M-Ce faceti,copii!??
V-Suntem obositi!
C-Mie mi-e foame!
Eu-Mie ambele!
M-Atunci mergeti pana la noi,dupa avem o surpriza pentru Vlad si Andreea.
Ce confuza eram!De cat timp imi face mama surprize?Sunt foarte curioasa sa vad ce surpriza ne-a pregatit mama!
T lui V(Tatal lui Vlad)-Si cum a fost la fan meet?
V-A fost frumos,dar si foarte obositor...
T(V)-Tu Cristi?
C-Il aprob pe Vlad!
T(V)-Iar tu Andreea?
Eu-A,pai cam la fel,doar ca eu nu sunt la fel de celebra ca ei!Adica am doar 500k
V-Andreea,tu defapt ai 750k.
Eu-Ce?
V-Uita-te pe Youtube!
Eu(dupa ce ma uit)-A,wow,nu m-am asteptat!
C-Pai daca ai facut numai collaburi(sper ca am scris bine)in ultima vreme!
Eu-Da!Si provocarile si Q&A-urile imi aduc multe vizualizari!
M-A,uite,am ajuns deja!
Eu-Yey!(ironic)
Cand am urcat pana in apartamentul meu,stateam chiar langa Vlad!!Ma bucur!!
Dar cand sa ma uit prin apartamemt,observ ca exista numai o camera!
M-Iti place?
Eu(confuza)-Aaamm...Da...e frumos..Dar
M-Ce este?(prefacandu-se ca nu stie nimic)
Eu-Eu nu am camera mea?
M-Nu,apropo,cheama-l si pe Vlad!
Eu-Bine.....(ȚIP-VLAAAD!!V-DAAA!!!EU-VINO UN PIC!)
Atunci Vlad vine:
M-Dragii mei,am vorbit cu pariintii tai Vlad,asa ca ve-ti locui impreuna!SURPRIZA!!!
Eu si Vlad am ramas surprinsi si cu gura casca(la propriu).Dupa am tipat iar el m-a luat in brate si m-a invartit tare rau de tot😂😂
C-Ce aveti ma?
M-Cristi,si tu vei avea o casa doar a ta!
C-BINEEE!!!!
M-Parintii vostrii si cu mine suntem prieteni de la gradinita pana acum si,de asta avem incredere in voi!
Toti trei am ramas si mai surprinsi de acea coicidenta!
M-Eu eram cu tatal tau in Constanta,dar am fost nevoita sa ma despart de el si sa divortam!Asa m-am mutat in Bucuresti!Cand am divortat,nu i-am spus nimic tatalui tau ca sunt gravida cu tine,asa ca am reusit sa ma intretin singura!Iar acum,am ajuns aici!
Eu-Mama,de ce nu mi-ai spus de chestiile astea??Pana la urma,am 15 ani!Stiu ce inseamna durerea!
V-Acum nu o sa mai stii!Si doamna,stati linistita,o sa am mare grija de fata dumneavostra de acum in colo!Aveti incredere in mine!
M-Normal ca am!Altfel nu as fi cumparat o casa aproape de bloc pentru tine si fata mea!
Atunci imediat Vlad lua toate valizele posibile si incepu sa stranga lucrurile lui!Eu le aveam deja facute,asa ca m-am gandit sa il ajut!
Dupa ce am impachetat tot,l-am m-ai ajutat si pe Cristi la impachetat!Avea si el casa lamga noi!E bine!!E foarte bine!!!
Ne luam la revedere de la parinti ,si am plecat!Aveam de gand sa facem orice vrem,in liniste!!Putem rade si tipa cat vrem noi!
Dupa 10 min de mers pe jos,am ajuns!Doamne,ce casa mare!Nu stiu cum o sa o pot intretine,si eu si Vlad!Aveam doar 15 ani!Ma rog,mama oricum avea mostenire acea casa deci,nu ma plang mai deloc!
Cand am intrat in casa,am ramas socata!Erau 2 camere de zi,camera de muzica,2 bai,2 dormitoare mari si luxoase,o bucatarie uriasa,si preferatul nostru,o camera imensa de jocuri!!Ma bucur mult ca voi locui cu Vlad!Il iubesc mult!
Persp.lui Vlad:
Mai fericit de atat eu nu pot fi!Sa am la doar 15 ani,o ditamai casa,si sa fiu impreuna cu cea mai speciala persoana!Iubita mea!!!O iubesc mai mult decat orice!!!Ma bucur ca cineva ne intelege!!!As vrea ca in seara asta sa o fac fericita pe ea!!La cat de mult o iubesc,as face orice pentru ea,doar sa fie fericita!!!Seara asta va schimba radical relatia!
Persp Andreei:
Imediat ma duc in dormitorul meu si imi despachetez tot!Dupa 2 ore:
Am terminat tot!Am facut si curat!Mi-e asa de foame.Cred ca in seara asta voi pregati eu ceva:dar ce mancare sa fac?
Cred ca o friptura mi-ar prinde bine!
Dupa 1 ora
Persp.lui Vlad:
In timp ce eu ii terminasem surpriza pentru Andreea,simt un miros foarte frumos de friptura!Sincer,mi-este foarte foame,fiindca,de dragul ei,nu am mai putut manca nimic,ca sa o ajut la despachetat totul!
Ma duc in bucatarie si observ cum ea imi pregatise o cina de vis!Imi pregatise o friptura imensa la cuptor,cu rozmarin!Mama ce bine arata!
Persp.Andreei:
Cat m-am straduit sa nu infulec nimic doar ca sa il inveselesc pe Vlad!Deja il vazusem ca se uita atat de bine la friptura aia!Sper sa ii placa!Ma ia in brate si imi spune:
V-Ce mi-ai facut tu aici?
Eu-Tot ce se poate mai bun!
V-Esri cea mai buna!Te iubesc
Eu-Si eu mult!Asta e pentru tine!Hai sa mancam,ca la cat mai stam noi aici,se raceste!
V-Ai dreptate!
In timp ce mancam
V-Mama,da' buna mai este!Ce i-ai facut?
Eu-Multe ca sa iasa asa cum iti place!
V-De unde stii ca imi place?
Eu-Te-am vazut la restaurant,su comandai intr-una numai asta!
V-Tare!
Dupa ce mancam:
V-Auzi,hai sa mergem un pic pana la mine in dormitor!
Eu-BineSuspans
😂😂😂😂😂
Byyyyyeeeeeeeeee
Nu uitati de VOTUUUUUURIIIIII!!!!!!!!!!
CITEȘTI
❤La bine si la rău!❤Feat Vlad Munteanu👑(FINALIZATĂ)
FanfictionO ANONIMA SI UN VLOGGER AJUNG SA DEVINA CEI MAI BUNI PRIETENI!!!EA O FATA FRUMOASA SI DESTEAPTA,EL UN CARISMATIC SI COPILARESC!!!!IMPREUNA VOR TRECE PESTE CELE MAI GRELE MOMENTE ALE VIETII IAR ASA VOR CUCERI LUMEA IMPREUNA!!!VIZIONARE PLACUTA!!!###T...